آشنایی با شرایط و امکانات هتل گلدن ایج استانبول + تصاویر

ژیوار

هتل گلدن ایج استانبول (Golden Age Hotel Taksim) یکی از هتل‌های 4 ستاره این شهر است که در فاصله‌ای 5 دقیقه‌ای از میدان تکسیم قرار دارد. این مجموعه با 181 اتاق و امکانات کامل، انتخابی مناسب برای خانواده‌ها است و کارکنان آن به زبان‌های مختلف فارسی، ترکی، انگلیسی، عربی و روسی صحبت می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش شرایط و امکانات هتل گلدن ایج استانبول را بررسی می‌کند.

امکانات هتل گلدن ایج استانبول

این هتل دارای استخر روباز و سرپوشیده است و در آن خدمات اسپا در محل و یا در اتاق مخصوص ارائه می‌شوند. همچنین این مجموعه یک حمام ترکی مجهز نیز دارد و در آن اتاق بخار و سونا نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات این هتل باید به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های با کیفیت، اتاق کنفرانس و اتاق جلسات، مرکز تجاری 24 ساعته، اینترنت وای فای رایگان و انبار چمدان اشاره کرد.

این هتل، صبحانه را با پرداخت هزینه اضافه ارائه می‌دهد و خدمات نظافتی آن به طور کامل انجام می‌شود. همچنین شست‌وشوی ملحفه‌ها و حوله‌ها در آن، با دمای حداقل 60 درجه صورت می‌گیرد و تمام محصولات ضدعفونی شده و تمیز هستند. در این هتل امکان ورود حیوانات خانگی و خدماتی وجود ندارد و همچنین در فضای آن بخش مربوط به پارکینگ نیز طراحی نشده است.

غذاهایی که در رستوران‌های این هتل سرو می‌شوند اغلب مدیترانه‌ای و ترکی هستند و ظرفیت اتاق‌های آن بین 2 تا 5 نفر است که امکان اضافه کردن گهواره برای کودکان زیر 2 سال و تخت برای کودکان 3 تا 6 سال وجود دارد.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل گلدن ایج استانبول

اتاق‌های استاندارد هتل گلدن ایج استانبول اغلب در اندازه 24 متر مربعی طراحی شده‌اند و برای دو نفر با تخت سینگل یا دبل ارائه می‌شوند. اتاق‌های تریپل این مجموعه 29 متری هستند و 1 تخت دبل با 1 تخت سینگل و یا 3 تخت سینگل دارند. اتاق‌های بزرگ‌تر این هتل برای 5 بزرگسال در نظر گرفته شده‌اند و 54 متر مربع هستند.

سوئیت‌های جونیور نیز در اندازه 32 متر مربعی برای 2 بزرگسال ارائه می‌شوند و یک تخت دبل دارند.

امکانات اتاق‌های هتل گلدن ایج

این اتاق‌ها امکان استفاده از سرویس بهداشتی فرنگی و وای فای رایگان را فراهم می‌کنند و دارای یخچال یا مینی بار هستند. همچنین تمام اتاق‌ها با عایق صوتی طراحی شده‌اند و تهویه مطبوعی نیز دارند. چای ساز و قهوه ساز، سشوار، بالکن، میز ناهارخوری، دستگاه تصفیه هوا، لوازم بهداشتی و حمام اختصاصی از دیگر امکاناتی هستند که در اتاق‌ها ارائه می‌شوند.

همچنین در این اقامت‌گاه‌ها از کفپوش چوبی یا پارکت استفاده شده است و میز آرایش و آینه همراه با میز مطالعه در آن‌ها قرار دارد. علاوه بر آن، تلویزیون، کمد لباس، خدمات بیدار باش، دمپایی، سالن نشیمن و گاو صندوق از دیگر موارد مهم در این هتل هستند.

دسترسی هتل گلدن ایج به مناطق گردشگری

این هتل تا پارک تکسیم گزی حدود 4 دقیقه فاصله دارد و مسافت آن تا برج دختر نیز نزدیک به 20 دقیقه است. همچنین رسیدن به برج گالاتا از این هتل و با خودرو 15 دقیقه زمان خواهد برد. هتل گلدن ایج تا مراکز خرید معروف نیز فاصله اندکی دارد و امکان رسیدن به ایستگاه متروی تکسیم را با 5 دقیقه پیاده روی فراهم می‌کند.

نقاط قوت و ضعف هتل

این هتل در محله و موقعیت مناسبی قرار دارد و دسترسی خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. همچنین از نظر تمیزی و کیفیت خدمات نیز تایید شده است. با این حال از نظر خدمات تفریحی کامل نیست و در آن امکاناتی مانند باشگاه ورزشی وجود ندارد. همچنین این مجموعه قیمت‌های به نسبت خوبی دارد و بیشترین تفاوت اتاق‌های آن در اندازه و تعداد تخت است. از نظر امکانات رفاهی، داخل اتاق‌ها فرق زیادی با یکدیگر ندارند.

رزرو بهترین هتل‌های استانبول با «بیسان گشت»

«بیسان گشت» مجموعه‌ای مطمئن و با تجربه در زمینه ارائه انواع تورهای گردشگری داخلی و خارجی و همچنین تورهای طبیعت گردی است. این مجموعه همه روزه مسافران زیادی را در رسیدن به مقصدشان همراهی می‌کند. همچنین این آژانس مسافرتی در زمینه رزرو هتل نیز مورد تایید بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد و بخصوص برای رزرو هتل‌های محبوب استانبول گزینه‌ای مناسب است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل از طریق بیسان گشت می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191004446 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز