نکات مهمی که قبل از ترید بیت کوین باید بدانید

ژیوار

بیت کوین به عنوان یکی از مشهوترین و شناخته‌شده‌ترین رمز ارزهای موجود در بازار شناخته می‌شود. ترید بیت کوین به معنی خرید این ارز دیجیتال و فروش بیشتر از قیمت خرید و کسب سود از این راه است. با این حال برای تریدینگ بیت کوین افراد باید سواد کافی را داشته باشند تا بتوانند سرمایه‌گذاری سودآوری داشته باشند. کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با ترید بیت کوین پرداخته است.

مشخص کردن هدف از تریدینگ بیت کوین

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که افراد قبل از ترید بیت کوین باید در نظر داشته باشند، مشخص کردن هدف از این کار است. ممکن است افراد با  هدف کسب سود کوتاه مدت و یا درآمد ثابت آغاز به کار کنند. همچنین لازم است که افراد تعیین کنند چه مدت زمانی را برای ترید اختصاص خواهند داد و چه قدر ریسک خواهند. افراد با پاسخ به این سوالات می‎‌توانند استراتژی خود را برای ترید بیت کوین تعیین کنند.

پذیرش ترید بیت کوین به عنوان یک شغل

در صورتی که افراد قصد داشته باشند که به عنوان یک تریدر موفق فعالیت کنند، لازم است آن را به عنوان یک شغل بپذیرند. این کار باعث می‌شود که انگیزه‌ی کافی برای یادگیری و کسب مهارت به دست آورند و ریسک‌پذیری خود را افزایش دهند. همچنین در صورتی که افراد ترید را به عنوان یک شغل در نظر بگیرند، می‌توانند برای پیشرفت شغلی خود برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری انجام دهند.

تریدینگ با برنامه‌ریزی

داشتن نظم و انضباط و برنامه‌ریزی به عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت تریدرها محسوب می‌شود. ممکن است بسیاری از افراد در روزهای اول قادر به برنامه‌ریزی دقیق نباشند، اما با گذشت زمان می‌توانند متعادل‌ترین و مناسب‌ترین برنامه‌ریزی را داشته باشند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که باید کل 24 ساعت روز خود را به بازار رمز ارزها اختصاص دهند. در حالی که لازم است افراد با خوبی مرزبندی اوقات خود را در طول شبانه‌روز تنظیم کنند.

داشتن استراتژی معاملاتی

افرادی که قصد فعالیت به صورت یک تریدر موفق را داشته باشند، نیاز به اخذ استراتژی معاملاتی دارند. در غیر این صورت ممکن است افراد با هر نوسان بازار اقدام به تغییر استراتژی معاملاتی خود کنند، برنامه‌هایشان به نتیجه نخواهد رسید. به همین جهت لازم است که افراد اقدام به اخذ استراتژی معاملاتی کنند و در تلاش کنند که از هیجانات بازار دور بمانند.

دریان سفر امید

انتخاب سبک معامله‌گری

تریدرهای بازار ارزهای دیجیتال روش‌های مختلفی برای معاملات خود انتخاب می‌کنند. هر فرد می‌تواند با توجه به علاقه و زمان خود یک روش را انتخاب کند. خرید و فروش فوری ارز دیجیتال در بازه زمانی بسیار کوتاهی انجام می‌شود. یکی دیگر از روش‌های معامله‌گری، خرید و فروش روزانه ارز دیجیتال است. در این حالت افراد از نوسانات قیمت بیت کوین در طول روز برای کسب سود استفاده می‌کنند و همه سفارش‌ها را تا پایان روز انجام می‌دهند. در روش خرید و فروش نوسانی ارز دیجیتال، تریدرها به دنبال کسب سود کوچک از نوسانات قیمت بیت کوین در بازه‌ زمانی میان‌مدت هستند. در این شرایط ممکن است ترید به مدت چند هفته طول بکشد.

دنبال کردن اخبار بیت کوین

بازارهای مالی و بیت کوین از اتفاقات و عوامل مختلفی تاثیر می‌پذیرند. اتفاقات جزئی و گزارش‌های اقتصادی مختلف ممکن است تاثیر زیادی در بازار بیت کوین داشته باشند. در این شرایط لازم است که افراد به مطالعه نظرات و تحلیل‌های مختلف بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین بپردازند. در این حالت افراد می‌توانند به خوبی اشتباهات خود را در ترید بیت کوین کاهش دهند.

اختصاص سرمایه معقول برای ترید بیت کوین

با توجه به این که ترید بیت کوین می‌تواند به میزان زیادی اعتیادآور باشد، افراد نباید همه سرمایه خود را برای ترید بیت کوین اختصاص بدهند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد برای ترید بیت کوین باید در نظر داشته باشند، احتمال و ریسک از دست رفتن سرمایه اولیه است. مهم‌ترین کار در ترید بیت کوین، حفظ و نگهداری سرمایه اولیه است. در صورتی که افراد سرمایه اولیه خود را در بیت کوین از دست بدهند، دیگر قادر به ادامه فعالیت در بازار نخواهند بود.

انتخاب بهترین پلتفرم برای ترید بیت کوین

انتخاب پلتفرم صرافی بیت کوین از اهمیت زیادی برخوردار است. در حال حاضر تعداد زیادی از صرافی‌های خارجی مشغول به فعالیت هستند و افراد می‌توانند معاملات خود را با دلار انجام دهند. با توجه به افزایش صرافی‌های داخلی در سال‌های اخیر، ضروری است که انتخاب کردن بهترین و امن‌ترین گزینه کار دشواری است. بهترین صرافی بیت کوین باید از امنیت زیادی برخوردار باشد و با تیم پشتیبانی قوی خدمات خود را ارائه دهد.

ترید بیت کوین از «ارز هشت»

پلتفرم ارز هشت فعالیت خود را از سال 1397 به عنوان سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال آغاز کرد و در ادامه مسیر پلفترم ترید دیجیتال را راه‌اندازی کرد. در حال حاضر بیش از 200 هزار کاربر فعال از ارز هشت استفاده می‌کنند و روزانه بیش از هزار ترید موفق در این بستر صورت می‌گیرد. افراد برای ترید بیت کوین می‌توانند به راحتی احراز هویت کنند و از امن‌ترین شرایط برای ترید بهره‌مند شوند. ارز هشت در تلاش است که با به حداقل رساندن کارمزدها، سوددهی را برای تریدها افزایش دهد و افراد در صورتی که با مشکلی مواجه شدند، می‌توانند از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس https://arz8.com مراجعه کنند و یا با شماره 021284299 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ارز هشت
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز