شرایط ثبت نام وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملی + مبلغ اقساط

ژیوار

مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام هستند، امکان استفاده از طرح تسهیلاتی 500 میلیون تومانی «اعتبار ملی» را دارند. متقاضیان این وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن، باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 500 میلیون تومانی اعتبار ملی تمایل دارند، نیازمند ایجاد میانگین حساب حداقل سه یا حداکثر 18 ماهه هستند.

سود این تسهیلات 14 درصد اعلام شده و بدون ضامن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. تنها ضمانت اصلی برای دریافت این مبلغ وام اعتبارسنجی است. پس از دریافت وام، اقساط آن باید طی 36 ماه تسویه شود.

طبق اعلام قبلی بانک ملی، متقاضیان می‌توانند به جای دریافت این وام به صورت نقدی و یکجا، اعتبار دریافت کرده و با آن از فروشگاه‌های مختلف خرید داشته باشند. لازم به ذکر است که امکان درخواست این مبلغ وام و انجام فرآیند دریافت آن بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق مراجعه به سامانه بام وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

نگاهی به مدارک مورد نیاز و مبلغ اقساط وام 500 میلیون تومانی بانک ملی

علاوه بر اعتبارسنجی، مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام ارائه کارت ملی، شناسنامه، فیش حقوقی یا مدرک درآمد- به منظور اثبات توانایی بازپرداخت اقساط-، گواهی اشتغال به کار و چک صیادی است.

بعد از دریافت این مبلغ وام، به صورت نقدی یا به شکل کارت اعتباری، با شرایط ذکرشده، باید هر ماه 17 میلیون و 88 هزار و 815 تومان قسط به بانک پرداخت شود. کل سود وام 115 میلیون و 197 هزار و 336 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 615 میلیون و 247 هزار و 336 تومان می‌رسد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز