استخدام کارشناس فروش در کرج با حقوق بالای 20 میلیون تومان

استخدام در کرج-کاماپرس
ژیوار

اگر به دنبال پیدا کردن فرصت شغلی به عنوان کارشناس فروش در کرج هستید، می‌توانید برای چندین شرکت فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ، دارویی یا صنعتی رزومه بفرستید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی چند فرصت شغلی برای کارشناس فروش در کرج با حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان می‌پردازد.

کارشناس فروش در شرکت خصوصی ویدار در منظریه

این شرکت که در منظریه کرج قرار دارد در زمینه تجارت الکترونیک، نرم‌افزار، سخت‌افزار و فناوری اطلاعات مشغول به فعالیت است. شرکت مذکور برای موقعیت شغلی کارشناس به دنبال استخدام فردی است که یک سال سابقه شغلی در زمینه مرتبط داشته، با تکنیک‌های فروش و بازاریابی آشنا بوده و به فناوری و توانایی کار با اپلیکیشن در گوشی هوشمند مسلط باشد. ساعت کاری این موقعیت شغلی شنبه تا پنج شنبه از ساعت نه صبح تا شش عصر است و برای آن ۲۰ میلیون تومان حقوق پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

استخدام در یک شرکت صنایع غذایی با حقوق تا 50 میلیون تومان 

شرکت صنایع غذایی انصاری (جمانه) واقع در شهرستانک کرج به دنبال استخدام فردی برای موقعیت شغلی کارشناس فروش سازمانی با حقوقی بین ۳۵ تا ۵۰ میلیون تومان است. ساعت کاری این موقعیت شغلی از ۷/۳۰ صبح تا ۵ بعدازظهر است. از مزایای این موقعیت شغلی می‌توان به وام، پاداش، پورسانت، بیمه درمان تکمیلی، ناهار، بسته‌ها و هدایای مناسبتی اشاره کرد. فرد متقاضی برای استخدام در این موقعیت شغلی باید پنج سال سابقه مرتبط شغلی داشته باشد.

دریان سفر امید

استخدام کارشناس فروش در شرکت مهندسی موادکاران

این شرکت مهندسی واقع در فردیس کرج برای استخدام در موقعیت شغلی کارشناس فروش آگهی منتشر کرده است. دستمزد این موقعیت شغلی بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان است و فرد متقاضی باید حداقل چهار سال در گروه شغلی مرتبط کار کرده باشد.

استخدام کارشناس فروش با حقوق 30 میلیون تومان

این شرکت در زمینه تجارت و بازرگانی فعالیت می‌کند و در منطقه کرج، آزادگان قرار دارد. شرکت مذکور برای موقعیت شغلی کارشناس فروش، نیرو استخدام می‌کند. دستمزد دریافتی این موقعیت شغلی ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

استخدام در کرج-کاماپرس

استخدام کارشناس فروش در شرکت تولیدی

این شرکت یک شرکت تولیدی در زمینه خط تولید ماشین‌آلات صنعتی است که به دنبال استخدام نیرو برای موقعیت شغلی کارشناس فروش با سه سال سابقه کار است. این شرکت در عظیمه کرج قرار دارد و ساعت کاری آن از ۸ صبح تا 5 بعدازظهر است. از مزایای این موقعیت شغلی می‌توان به پاداش، پورسانت و بیمه تکمیلی اشاره کرد.

استخدام کارشناس فروش تلفنی در جهانشهر کرج

شرکت برق‌ استایل، فعال در حوزه صنعت برق و نقشه‌کشی برق اقدام به استخدام نیرو برای موقعیت شغلی یک کارشناس فروش می‌کند. این نیرو باید یک سال سابقه در موقعیت شغلی مرتبط داشته باشد و به نرم‌افزارهای word, Excel و Eplan تسلط نسبی داشته باشد. این موقعیت شغلی دارای مزایایی نظیر وام، پاداش، پورسانت، کمک هزینه دوره آموزشی، اتاق بازی، امکانات ورزشی و فضای استراحت است. 

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز