نحوه فعال سازی تیک آبی تلگرام در کمترین زمان

شاخص
ژیوار

با سیاست‌های صحیح پاول دروف در راستای تبدیل تلگرام به یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب، این پیام‌رسان در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای ارتباط آنلاین تبدیل شده‌است. تیک آبی به نوعی نشان‌دهنده تأیید هویت حساب کاربری است. داشتن تیک آبی برای شخصیت‌های معروف و کسب‌و‌کارهای آنلاین به یکی از قابلیت‌های جذاب تبدیل شده‌است. در واقع داشتن تیک آبی، علاوه بر حفظ شأن افراد مشهور در محیط تلگرام، اعتبار کسب و کارهای آنلاین و کانال‌های مختلف را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد. در این بین دریافت تیک آبی تلگرام برای افراد عادی نیز تبدیل به یکی از کارهای هیجان‌انگیز در بحث فضای مجازی تبدیل شده‌است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نحوه فعال سازی تیک آبی تلگرام در کمترین زمان ممکن می‌پردازد.

آسان‌ترین راه برای دریافت تیک آبی تلگرام

– خرید نسخه پرمیوم : دریافت تیک آبی تلگرام از راه معمول و ثبت درخواست، در قالب تأیید دومرحله‌ای انجام می‌شود. راحت‌ترین و کم‌دردسرترین راهکار برای دریافت تیک آبی تلگرام خرید نسخه پرمیوم است. کاربرانی که دارای حساب فعال در تلگرام هستند، می‌توانند با دریافت نسخه پرمیوم تلگرام به آسانی و در کمترین زمان ممکن تیک آبی تلگرام را دریافت کنند. نسخه پرمیوم، علاوه بر مزیت تیک آبی، از امکانات ویژه‌ای نظیر استیکر و ایموجی‌های ویژه، ارسال فایل‌های با حجم بالا و همچنین قراردادن استوری برخوردار است. اشتراک سالانه نسخه پرمیوم در حال حاضر حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان است.

1

– دریافت تیک آبی تلگرام از طریق دیگر شبکه‌های مجازی : کاربرانی که در محیط‌هایی نظیر فیسبوک، توئیتر و یا اینستاگرام سابق بر این، مؤفق به دریافت تیک آبی شده باشند، می‌توانند این گزینه را در تلگرام خود نیز فعال کنند. تنها کافی است حساب کاربری این شبکه‌ها را به تلگرام متصل کنند. البته کاربرانی که شرایط بالا را ندارند، می‌توانند با درخواست تأیید حساب خود از طریق تلگرام، در این زمینه اقدام به دریافت تیک آبی تلگرام کنند.

دریان سفر امید

– دریافت تیک آبی تلگرام از طریق تأیید شماره تلفن : با توجه به تحریم‌های موجود، این قابلیت در حال حاضر با استفاده از شماره تلفن‌های ایرانی امکان‌پذیر نیست. البته با استفاده از شماره‌های مجازی تلگرام می‌توان این پروسه را با مؤفقیت پشت سر گذاشت. با خرید شماره‌های مجازی از سایت‌های معتبر، می‌توان در بخش تنظیمات تلگرام، با واردکردن شماره تلفن، پس از دریافت کد تأیید از طریق پیامک، تیک آبی را در کنار نام کاریری ظاهر کرد.

2

– استفاده از ربات تیک آبی تلگرام : برای تأیید هویت و دریافت تیک آبی تلگرام می‌توان از ربات VerifyBot نیز استفاده کرد. با فعال‌سازی این ربات بر روی تلگرام با شماره مجازی، می‌توان درخواست خود را به صورت رسمی ثبت کرد. بعد از ثبت درخواست کد تأیید برای کاربرد ارسال می‌شود که در واقع هویت وی را تأیید می‌کند. ارسال کارت شناسایی، مشخصات شخصی نظیر تاریخ تولد و شماره شناسنامه، همچنین یک عکس سلفی از شخص مطابق کارت شناسایی برای تأیید هویت نیاز است. در صورت برخورداری از شرایط دریافت تیک آبی، این روند بین چند ساعت تا چندروز زمانبر است. در واقع این راه، به افرادی توصیه می‌شود که در زمینه دریافت تیک آبی عجله ندارند؛ چرا که روند بررسی درخواست شما توسط تیم تلگرام ممکن است زمانبر باشد.

3

دریافت تیک آبی تلگرام از طریق «آریاپی»

آریاپی یک مجموعه با حوزه فعالیت گسترده، در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی، پی پال، ارائه شماره‌های دیجیتال، افتتاح حساب پی‌پال خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در خصوص دریافت تیک آبی تلگرام، ارائه شماره مجازی و راهنمایی‌های لازم جهت دریافت تیک آبی تلگرام در کمترین زمان ممکن، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان باشد.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شماره‌های مجازی، خرید اکانت پرمیوم تلگرام و خدمات مربوط به تیک آبی تلگرام از درگاه آریاپی می‌­توانند به وبسایت https://www.ariapay.me مراجعه کنند. همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره تلفن 021284256 نیز امکان‌پذیر است.

منبع: https://www.ariapay.me/blog/how-to-activate-telegram-blue-tick/

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز