جدیدترین راهکارهای شاتل موبایل در شانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

شاتل - کاماپرس
ژیوار

شاتل موبایل با معرفی جدیدترین فناوری‌ها، راهکارها و محصولات سازمانی خود در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران حضور می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در این نمایشگاه که از ۱۹ مرداد آغاز و به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ادامه دارد، این اپراتور تلفن همراه کشور، در سالن 8/9 با ارائه راهکارهای مبتنی بر سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل به عنوان بستری مطمئن برای تامین نیازمندی‌های ارتباطی در سراسر کشور و معرفی جدیدترین راهکارهای سازمانی، میزبان بازدیدکنندگان بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی کشور خواهد بود.

شاتل موبایل تنها اپراتور دانش‌بنیان تلفن همراه کشور، ارائه دهنده سیم‌کارت هوشمند و تنها Full MVNO  حقیقی ایران است که امکان اتصال خودکار به سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور را دارد و به طور هوشمند هر لحظه شبکه‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین سیم‌کارت‌های خود را تحلیل و همیشه بهترین و با کیفیت‌ترین پوشش شبکه را برای آنها فراهم می‌کند.

«مدیریت دستی شبکه میزبان» یکی دیگر از خدمات متمایزی است که توسط شاتل ‌موبایل ارائه شده و به تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های سازمانی و شخصی خود این امکان را می‌دهد تا با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱* و یا از طریق سیستم مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیکیشن “شاتل‌‏‌ موبایل من” بتوانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌ صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و به شبکه اپراتور میزبان مورد نظر خود متصل کنند.

سیم‌کارت‌های سازمانی یکی دیگر از خدمات شاتل موبایل است که با امکان تخصیص بسته‌های سازمانی شخصی‌سازی شده به سطوح مختلف کارکنان و تجهیزات سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌شود.
با استفاده از این سیم‌کارت‌ها، سازمان‌ها قادر خواهند بود ارتباطات سازمانی خود را مدیریت کرده و هزینه‌های ارتباطی را کاهش دهند.

دریان سفر امید

همچنین یکی از مهم‌ترین راهکارهای سازمانی شاتل موبایل که در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد، «سرویس ارسال پیامک خدماتی» شاتل موبایل است. سرویس ارسال پیامک خدماتی شاتل موبایل این امکان را در اختیار مشتریان سازمانی قرار می‌دهد تا بدون هیچ واسطه‌‌ای به صورت مستقیم برای تمام مخاطبین خود پیامک خدماتی ارسال کنند. مشتریان این راهکار سازمانی شاتل‌ موبایل می‌توانند به دو روش وب‌سرویس و وب‌پنل از سرویس ارسال پیامک خدماتی استفاده کنند.

گفتنی است که سرویس پیامک امن شاتل موبایل، با قابلیت رمزنگاری و حفظ محرمانگی محتوای پیامک، قابل ارائه و بهره برداری برای مشتریان می‌باشد. این سرویس به منظور جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به محتوای پیامک‌ها در سازمان‌ها و یا شرکت‌های واسطه طراحی شده است.

راهکار ارتباطی همگرای APN-VPN برای ارتباط با ثبات درون‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت از یک بستر امن، ارائه سیم‌کارت با برند اختصاصی سازمان‌ها و شرکت‌ها، آی پی استاتیک روی سیم‌کارت برای داشتن شناسه منحصر به فرد، معتبر و دائمی در اینترنت و همچنین فناوری «موبایل کانکت» به عنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیم‏کارت، از دیگر راهکارهای سازمانی شاتل موبایل است که صاحبان کسب و کار می‌توانند در این نمایشگاه با آن آشنا شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ با مراجعه به سالن 8/9 غرفه ۸۰۹ از نزدیک با خدمات این اپراتور تلفن همراه آشنا شوند و یا برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : شاتل موبایل
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز