در تهران کجا جلاتو بخوریم ؟ + 5 برند برتر

ژیوار

دنیای جلاتو یا ژلاتو، به دسرهای سرد با بستنی‌های ایتالیایی می‌گویند که طعم متفاوت آن بسیاری را به خانواده‌ی بزرگ بستنی‌ علاقمند کرده است. تنوع بالای این نوع بستنی نیز طرفداران پروپا قرص زیادی را برای مغازه‌های فروش این نوع بستنی دست و پا کرده است.

کاماپرس در این گزارش سعی دارد 5 برند برتر جلاتو در ایران را معرفی کند.

دنیای مزه‌ها در جلاتو هاوس

یکی از محبوب‌ترین برندهای جلاتو در ایران، جلاتوهاوس است که مزه‌ی بستنی‌های آن را هر فردی که چشیده باشد، فراموش نمی‌کند. مجموعه‌ای که با حذف کامل اسانس و افزودنی سعی کرده تا محصولات سالمی را به مشتری ارائه دهد. به طور مثال از چاکلت اند جلاتو فردو با قیمت 95 هزار تومان تا بوناپارت 119 هزار تومانی و فرور پلاس 125 هزار تومانی و انواع جلاتوهای میوه‌ای که هر کدام دنیایی از طعم‌ها را شامل می‌شود. در حال حاضر این برند دو شعبه یکی در سعادت آباد و دیگری ولنجک در تهران دارد.

مدل جدید بستنی با کارگاه جلاتو

کارگاه جلاتو یک موسسه تولید و فروشگاه بستنی ایتالیایی با روش اصیل ایتالیا است که با وجود تجربه کامل در این زمینه تاسیس شده است. طعم خوب این برند باعث شده تا بسیاری از افراد که اصلا بستنی دوست ندارند، جلاتو را به یک میان وعده‌ی مورد علاقه خود تبدیل کنند. یکی از مزه‌های معروف کارگاه جلاتو، طعم‌های مختلف وانیل آن است که حتی دانه‌های سیاه وانیل داخل آن کاملا دیده می‌شود. جلاتو پسته و جلاتو کافه لاته از دیگر پیشنهادهای این مجموعه است که 500 گرم آن بین 100 الی 140 هزار تومان قیمت دارد.

دریان سفر امید

جلاتو-برتر-ایران-کاماپرس

 

بیشتر بخوانید

جلاتوهای متنوع در میتو جلاتو

یکی دیگر از جلاتوهای معروف و محبوب، بستنی میتو جلاتو است. مزه و شکل‌های بی‌نظیر آن باعث شده به یکی از جاهای شلوغ برای خرید بستنی تبدیل شود. در منوی این فروشگاه از جلاتو باقلوا و جلاتو بونتی تا جلاتو بلک فارست و انواع جلاتوها با خانواده قهوه موجود است که قیمت بیشتر آن از 75 هزار تومان شروع می‌شود. میتو جلاتو یکی از پاتوق‌های همیشگی علاقمندان به جلاتو و بستنی است.

سان مارکو ؛ دنیای جلاتو  و بستنی‌های ایتالیایی

بستنی ایتالیایی‌های سان مارکو یکی از طعم‌های خاص بستنی را به شما ارائه می‌دهد که تا کنون چند شعبه در تهران به عنوان پناهگاهی خنک در گرمای تابستان تاسیس کرده است. از نظر بسیاری از علاقمندان جدی بستنی، اینجا دنیای جلاتو و بستنی‌های ایتالیایی است. یکی از بستنی ایتالیایی‌های معروف سان مارکو، طعم پسته‌ای آن است که طرف‌دارهای بسیاری برای این مجموعه رقم زده است.

جلاتوهای شگفت انگیز کلندی جلاتو

کلندی جلاتو هم از دیگر برندهای جلاتو است که بسیاری را به دنیای بستنی علاقه مند کرده است. یکی از بستنی‌های جذاب منوی این برند جلاتوهای بخش چوروی آن است. به طور مثال جلاتو جورو نوتلا و جلاتو جورو شکر و دارچین از طعم‌های این بخش هستند تا انواع جلاتوهای جذاب وافل که قیمت آن بین 150 تا 165 هزار تومان است.

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز