شانس بزرگی که سردار آزمون از دست داد

سردار آزمون- کاماپرس
ژیوار
سردار آزمون یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران به‌طور ناگهانی به باشگاه الاهلی امارات پیوست؛ هرچند او در این تیم در کنار سعید عزت‌اللهی به میدان می‌رود، اما شانس بزرگی را برای رسیدن به پله‌های موفقیت از دست داد.
به گزارش کاماپرس، پس از پیوستن آزمون به این تیم اماراتی، اعلام شد که با انتخاب رای‌دهندگان در مجله معتبر «کیکر»، ژابی آلونسو، مربی سابق آزمون در آلمان بهترین مربی سال جهان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ شده است.
بنابراین آزمون که سابقه همکاری با او را در کارنامه خود دارد، فرصت همکاری با آلونسو را از دست داد. این در حالی است که به گفته کارشناسان، یکی از دلایل اصلی پیوستن ناگهانی آزمون به الاهلی اختلاف او با آلونسو بوده است.
بیشتر بخوانید:
پیش از این آلونسو در کسوت سرمربی بایرلورکوزن، آزمون را که 2 فصل دیگر با بایرلورکوزن قرارداد داشت، به‌دلیل غیبت غیرموجه در نخستین تمرین، از تیم اصلی اخراج کرد. بعد از این ماجرا، سیمون رولفس مدیر ورزشی بایرلورکوزن در میان هواداران این تیم، گفت که «او قرار بود امروز اینجا باشد اما نیامده است.»

همین موضوع باعث شد که آزمون در لیست فروش تیم لورکوزن قرار بگیرد؛ هرچندکه باشگاه‌های دیگری مانند سویا به‌ جذب قرضی او علاقه‌مند بودند؛ اما این فوتبالیست ترجیح داد که به امارات برود. آزمون در فصل گذشته به‌صورت قرضی در رم ایتالیا بازی می‌کرد.

انتهای پیام

دریان سفر امید
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز