پایان تلخ اپلیکشین کتانی 350 هزار دلاری نایکی

پایان‌کار اپلیکشینِ کتانیهای 350هزار دلاری نایکی
ژیوار

با اعلام کمپانی نایکی، دانلود و به‌روزرسانی اپلیکیشن موبایل Nike Adapt که برای کنترل کتانی‌های هوشمند 350 هزار دلاری Hyper Adapt استفاده می‌شد، از گوگل‌ پلی و اپ‌ استور حذف شد.

به گزارش کاماپرس، 4 سال پس از معرفی این اپلیکیشن در سال 2019 که این شرکت آمریکایی را یک گام به‌سوی تحقق رؤیاهای بلندپروازانه‌اش نزدیک می‌کرد، این جاه‌طلبی به خط پایان خود رسید.

نایکی که از 4 ماه پیش نزدیک‌شدن به زمان پایان دسترسی صاحبان این کتانی‌ها به اپلیکیشن آن را اطلاع‌رسانی کرده بود، در عین‌حال یادآور شده که صاحبان این کتانی‌ها که پیش از این، اپلیکشین دانلود کرده‌اند، پس از ششم اوت نیز همچنان می‌توانند از آن استفاده کنند، اما خریداران جدید دیگر امکان دسترسی به این اپلیکیشن را نخواهند داشت.

پایان‌کار اپلیکشینِ کتانیهای 350هزار دلاری نایکی

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

طراحی منحصربه‌فرد کتانی‌‎های هوشمند Adapt BB به گونه‌ای است که هنگام دویدن به‌سمت جلو یا عقب، نه‌تنها فشار خون فردی که آن را پوشیده اندازه‌گیری می‌شود، بلکه با هدف کاهش فشار روی پا، دیگر نیازی به شل یا سفت‌کردن بند کفش‌ها نبود و این مسئله با همکاری مشترک سیستم هوشمند کتانی و اپلیکیشن مخصوص آن تشخیص داده می‌شد.

علاوه بر این، در این مدل جذاب از یک میکروکنترلر، باتری 505 میلی‌آمپری، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، ماژول بلوتوث، موتور، حسگرهای فشار، تاچ و دما استفاده شده و امکان تغییر رنگ چراغ‌های ال‌ای‌دی کفش از طریق اپلیکیشن مخصوص آن نیز فراهم شده است.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز