معرفی ۱۰ مورد از بهترین سواحل قبرس شمالی

ژیوار

قبرس ترکیه، سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه بوده که در شرق این دریا واقع شده است. طبیعت قبرس شمالی بیشتر از هر چیزی با سواحل آن تعریف می‌شود؛ به طوریکه در آن می‌توانید شاهد سواحل شنی و سنگی بسیار جذابی باشید. این سواحل از زیباترین و بهترین سواحل دریای مدیترانه بوده که گردشگران بسیاری سالانه از کشورهای مختلف تنها برای گذراندن تعطیلات خود در روزهای گرم تابستانی و تفریح در آن‌ها به قبرس شمالی سفر می‌کنند تا با شنا در آب‌های سواحل دیدنی قبرس شمالی خنک شوند. به همین خاطر سفر به قبرس شمالی از بهترین گزینه‌های برای گذراندن تعطیلات‌تان به شمار می‌رود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ۱۰ مورد از بهترین سواحل قبرس شمالی می‌پردازد.

ساحل آلاگادی یا لاک پشت‌ها

این ساحل در ۱۸ کیلومتری گیرنه واقع شده و از سواحل شنی قبرس شمالی به شمار می‌رود که بیشتر به علت لاک پشت‌های مهاجرش شناخته شده است. به علاوه، منظره بسیار زیبایی رو به مناطق کوهستانی قبرس ترکیه دارد؛ به طوریکه می‌توانید پنج قله کوهستان بش پارماک را به راحتی تماشا کنید. ساحل آلاگادی از سواحل عمومی قبرس شمالی بوده و برای تمامی گردشگران به صورت رایگان در دسترس است.

ساحل پالم

برای ورزش‌های آبی یا ساحلی مانند والیبال و فوتبال، این ساحل شنی انتخاب مناسبی است. علاوه بر آن، به واسطه دریای تمیزی که دارد امکان شنا، غواصی و انجام ورزش‌های آبی در آن فراهم خواهد بود. اگر بخواهید استراحت کنید یا در ساحل آفتاب بگیرید هم می‌توانید یک تخت و چتر آفتاب اجاره کنید.

دریان سفر امید

ساحل گلدن بیچ

این ساحل شنی در منطقه کارپاز قبرس شمالی قرار گرفته و بهترین ساحل برای تماشای لاک پشت‌های غول‌پیکر چراکه محل تخم‌ریزی لاک پشت‌های مهاجر بوده و از مناطق حفاظت شده قبرس شمالی به شمار می‌رود. برای رفتن به این ساحل باید به سراغ تورهای گردشگری بروید چراکه آن‌ها مجوز ورود به سواحل را دارند و می‌توانند با راهنمایی خوب شما را به تماشای تولد لاک پشت‌ها ببرند.

ساحل قبرس - کاماپرس

ساحل اسکیپ

این ساحل بهترین گزینه برای سفر به قبرس شمالی با خانواده‌ است چراکه دارای عمق کم آب، ساحلی تمیز، امکانات رفاهی در دسترس، بازی‌های دریایی و ورزش‌های ساحلی است. مزیت دیگر این ساحل، امکان اسکان به صورت خانوادگی در اقامتگاه‌های ساحلی است.

ساحل نقره‌ای

از زیباترین سواحل قبرس شمالی در نزدیکی شهر فاماگوستا بوده که دارای دو بخش عمومی و خصوصی است. ورود به بخش عمومی آن رایگان بوده و در دسترس همه مسافران قرار دارد اما برای ورود به بخش خصوصی ساحل باید هزینه پرداخت کنید. ساحل نقره‌ای به فضای آرام، دنج و تمیز شناخته می‌شود. عمق آب نیز در این ساحل زیاد نیست و انتخاب خوبی برای حضور خانواده‌‌های دارای فرزند خردسال است.

ساحل آکاپولکو

اگر برای گردش و تفریح یک فضای خصوصی با امکانات رفاهی خوب می‌خواهید، این ساحل ماسه‌ای تمیز را در 10 کیلومتری شهر گیرنه و در دهکده تعطیلات انتخاب کنید چراکه دارای امکانات ورزشی و تفریحی مخصوص کودکان، صندلی و آفتابگیر برای استراحت، آب کم عمق و شفاف برای شنا، ورزش‌های آبی، زمین‌های بازی و یک رستوران بزرگ با غذاهای متنوع است.

ساحل آفندریکا

از بهترین ساحل‌های قبرس شمالی در 10 کیلومتری شمال شرقی دیپ کارپاز است. این ساحل عمومی و رایگان محسوب می‌شود. به علاوه در کنار سه کلیسای قدیمی و ویران شده واقع شده که از جاذبه‌های گردشگری مهم این منطقه هستند. فاصله این جاذبه‌های گردشگری تا ساحل تنها چند دقیقه پیاده‌روی است. داشتن استراحتگاه، رستوران‌ ساحلی، آب‌ آرام و ساحل شنی از دیگر امکانات آن است.

ساحل آگیوس فیلون

این ساحل صخره‌ای در مجاورت سواحل لاک پشت‌ها واقع شده است. آب آرام، قرار گرفتن یک ساحل شنی در میان صخره‌های سنگی و امکان تماشای غروب از بالای صخره‌ها از دیگر جاذبه‌های گردشگری ساحل آگیوس فیلون است.

ساحل لارا

این ساحل در 2 کیلومتری استراحتگاه آکاپولکو واقع شده است. تماشای غروب آفتاب و گذراندن شب‌ در این ساحل از جاذبه‌های آن به شمار می‌رود؛ به طوریکه بسیاری از عکاسان برای عکس‌برداری به این ساحل می‌روند تا از زیبایی‌ صخره‌های سنگی و غروب آفتاب عکاسی کنند.  هتل بزرگ الکسوس نیز در نزدیکی ساحل لارا قرار دارد و گردشگرانی که در این هتل سکونت داشته باشند، می‌توانند از امکانات رفاهی آن به صورت رایگان استفاده کنند.

ساحل دیانا

این ساحل در ۵ کیلومتری شهر گیرنه واقع شده و یک مجموعه خصوصی به شمار می‌رود. در این ساحل امکانات رفاهی متنوعی در دسترس قرار دارد که تنها با پرداخت هزینه ورودی، می‌توانید رایگان از آن‌ها استفاده کنید. اگر به دنبال ساحلی آرام برای استراحت، ورزش‌ها و تفریحات آبی هستید، می‌توانید در سفر به قبرس شمالی، این ساحل را انتخاب کنید.

تجربه سفر به قبرس شمالی با “آژانس آمیتیس”

آژانس مسافرتی آمیتیس مجری تخصصی تورهای داخلی، خارجی و نمایندگی رسمی هواپیمایی فری برد در ایران است. شما به همراه خانواده خود می‌توانید برای سفر از تورهای اقساطی آژانس آمیتیس به صورت پکیج تور یا رزرو همزمان بلیط هواپیما و هتل استفاده کنید. برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه جهت سفر به قبرس شمالی می‌توانید با شماره تلفن 02188532885 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند ارتباط به نشانی اینترنتی https://amitistravel.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آمیتیس تراول
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز