مزایا و معایب بروکر آمارکتس

ژیوار

بروکر به شرکتی گفته می‌شود که بستر و امکانات لازم برای انجام معاملات مالی را فراهم می‌کند. این معاملات می‌توانند شامل فارکس، ارز دیجیتال، سهام، کالاها و سایر ابزارهای مالی باشند. برای تریدرها و معامله‌گران، بروکرهای آنلاین بی‌شماری در دسترس است؛ با این حال، نه تنها برای یک تریدر تازه‌کار، بلکه برای یک سرمایه‌گذار باتجربه، انتخاب یک بروکر قابل اعتماد بسیار دشوار است. آمارکتس (AMarkets) یکی از پلتفرم‌های بروکری آنلاین بوده که خود را در میان سایر بروکرها به اثبات رسانده است.

به گزارش کاماپرس، آمارکتس تنها یک بروکر ساده نیست، بلکه به طور خاص به ارائه بهترین خدمات معاملاتی به تریدرهای حرفه‌ای می‌پردازد. این بروکر نه تنها برای استفاده‌ تریدرهای مبتدی ساده‌سازی شده، بلکه به اجرای معاملات الگوریتمی نیز می‌پردازد.

این گزارش به تعریف این بروکر و بررسی مزایا و معایب پلتفرم بروکر آمارکتس  ‌پرداخته است.

بروکر آمارکتس چیست؟

آمارکتس یک پلتفرم بروکری مطمئن و قابل اعتماد برای تریدرها و سرمایه‌گذارانی است که به دنبال خرید و فروش بی‌دغدغه هستند. ارزش ایمنی و اعتبار بروکر آمارکتس، از جوایز مالی و اعتبار زیادی که از سازمان‌ها و پلتفرم‌های معتبر دریافت کرده است، مشخص می‌شود. علاوه‌ بر‌این، آمارکتس از سال ۲۰۱۳ توسط کمیسیون مالی تنظیم‌گری و نظارت می‌شود و دارای مجوز از مرجع خدمات مالی سنت وینسنت و گرنادینز است.

آمارکتس به دلیل ارائه طیف گسترده‌ای از ابزارهای معامله از جمله فارکس، فلزات، ارزهای دیجیتال، سهام و شاخص‌ها نیز شناخته شده است. معامله‌گران می‌توانند انتخاب کنند که مقدار زیادی از پول خود را در یک دارایی سرمایه‌گذاری کنند یا برای تنوع بخشیدن به سبد خود در چندین دارایی به طور همزمان سرمایه‌گذاری کنند.

دریان سفر امید

آمارکتس تقریبا در ارائه‌ تمام جنبه‌های یک ترید بدون نقص، در جایگاه مناسبی قرار دارد؛ بنابراین برای هر کسی که به دنبال یک بروکر آنلاین است که خدمات تطبیق‌پذیر و ساز و کارهای معاملاتی سفارشی را ارائه دهد، آمارکتس بهترین گزینه است.

بروکر آمارکتس- کاماپرس

مزایای آمارکتس

اولین مزیت آمارکتس، قابل اطمینان بودن و مشروعیت آن است. امروزه شرکت‌های تقلبی زیادی برای کلاهبرداری یا مقاصد دیگر ایجاد شده است؛ بنابراین وقتی می‌خواهید در یک بروکر سرمایه‌گذاری کنید، بررسی پیشینه‌ و اطلاعات مالی دیگر آن، کاری دشوار یا محال به نظر می‌رسد. آمارکتس نامی است که نه تنها توسط معیارهای ارزیابی مربی فارکس آسیا توصیه شده، بلکه اعتبار آن با دریافت بسیاری از جوایز مهم بین‌المللی نیز تأیید شده است. علاوه‌ بر ‌این، با ارائه خدمات به حدود یک میلیون مشتری در سراسر جهان طی ۱۵ سال می‌توان مطمئن شد که آمارکتس، یک بروکر واقعی است.

یکی دیگر از مزایای بروکر آمارکتس این است که چندین حساب ترید سفارشی شده را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برخلاف سایر کارگزاران که در این زمینه محدودیت دارند، آمارکتس گزینه‌هایی برای انواع حساب‌های مختلف از جمله حساب‌های ثابت، حساب‌های استاندارد، حساب‌های ECN و انواع حساب‌های سازمانی دارد. همه‌ این حساب‌های تجاری ترید با در نظر گرفتن مشتریان هدف خاص طراحی شده‌اند.

مزیت دیگر آمارکتس این است که این پلتفرم معاملاتی به صورت پیشرفته، خدماتی را برای تریدرهای حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. آمارکتس با دارا بودن ابزارهای تحلیلی، سرورهایVPN، پیش‌بینی‌های بازار، اجرای سریع سفارش‌ها و شکاف قیمتی اندک از ۱.۳ پیپ، یک بروکر ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران با تجربه و موسسات مالی است.

علاوه‌ بر ‌این، بروکر آمارکتس یک رابط کاربرپسند است که ابزارهای محبوب معاملاتی نظیر پلتفرم‌های پیشرفته معاملاتی MetaTrader4  و 5MT، کپی تریدینگ برای درآمدهای غیرفعال و مهم‌تر از همه امنیت وجوه از طریق صندوق جبران خسارت خود (حداکثر ۲۰هزار یورو برای هر ادعا) دارد.

بروکر آمارکتس- کاماپرس

معایب آمارکتس

نظارت رگولاتوری بر آمارکتس به اندازه برخی دیگر از بروکرها نیست یا به عبارت دیگر، تعداد سازمان‌هایی که بر فعالیت این بروکر نظارت دارند، چندان زیاد نیست. تنها کمیسیون خدمات مالی موریس (FSC) بر این بروکر نظارت دارد. برخی از تریدرها کارگزارانی را ترجیح می‌دهند که نهادهای نظارتی شناخته شده‌تر و سختگیرانه‌تری مانند اداره راهبرد امور مالی (FCA) در بریتانیا یا کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا  (ASIC) بر آنها نظارت دارند و به همین علت، ممکن است برخی از معامله‌گران نتوانند به اندازه سایر بروکرها به آمارکتس اعتماد کنند.

از سوی دیگر، در حالی که آمارکتس بسیاری از ابزارهای معاملاتی از جمله فارکس، کالاها، ارزهای دیجیتال، سهام و شاخص‌ها را ارائه می‌دهد، ممکن است در مقایسه با برخی از کارگزاران بزرگتر از تنوع دارایی‌ زیاد برخوردار نباشد و به همین علت، تریدرها با علایق خاص یا کسانی که به دنبال دارایی‌های خاص و منحصر به فرد هستند، ممکن است نتوانند به راحتی این محدودیت در آمارکتس را نادیده بگیرند.

هرچند حساب‌های ECN در آمارکتس شکاف‌های قیمتی محدودی دارند، اما بر اساس ساختار کارمزد مبتنی بر حق کمیسیون عمل می‌کنند. این موضوع ممکن است برای تریدرهایی که معاملات کمتری انجام می‌دهند یا ترجیح می‌دهند از پرداخت حق کمیسیون‌های اضافی اجتناب کنند، چندان مقرون به صرفه نباشد.

شرایط دریافت پاداش‌ها، ارتقای حساب یا طرح‌های تشویقی در آمارکتس هم ممکن است با نیازهای معاملاتی کاربران در این پلتفرم همخوانی نداشته باشد؛ بنابراین باید پیش از استفاده از خدمات آمارکتس، شرایط و ضوابط هر گونه طرح تشویقی یا پاداش ارائه شده توسط بروکر آمارکتس را به دقت بررسی کنید، چون این مورد از معایب آمارکتس ممکن است بر تجربه معاملاتی و نقدینگی کلی معاملات شما تأثیر بگذارد.

بروکر آمارکتس - کاماپرس

ایران بروکر؛ پلی مطمئن به بروکر آمارکتس

اگر برای ورود به آمارکتس به دنبال یک کارگزاری مطمئن و قابل اعتماد هستید، «ایران بروکر» گزینه مطلوبی است. ایران بروکر با نظرات کارشناسی و بی‌طرفانه، بروکرهای آنلاین از جمله آمارکتس را به معامله‌گران معرفی می‌کند. با ایران بروکر و نظرات قابل اعتماد، به‌روز و بی‌طرفانه آن می‌توان بهترین بروکرهای آنلاین را با خیالی مطمئن انتخاب کرد.

راه‌های تماس با ایران بروکر به شرح زیر است:

  • ۲۸۴۲۵۵۸۷-021
  • com@gmail.com
  • Telegram: @Iranbroker_support

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز