ارزان‌ ترین استخر های ویژه کودکان و مادران در تهران

استخر کودکان_کاماپرس
ژیوار

یکی از بهترین تفریحات برای بچه‌ها در روزهای گرم تابستان بازی‌های آبی و شنا کردن است. در تهران علاوه بر ساخت پارک‌های آبی مناسب نوجوانان، استخرهای زیادی نیز به تازگی بناشده که کودکان می‌توانند شنا یاد بگیرند. در بسیاری از این استخرها، همچنین شرایطی وجود دارد که کودکان کم‌سن‌تر می‌توانند هم‌زمان با والدینشان آب بازی کنند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین استخرهای ویژه کودکان و مادران را معرفی می‌کند.

پارک آبی اپارک (او پارک) تهران

واقع در اتوبان تهران – کرج، بعد از بزرگراه آزادگان است. این پارک تفریحی بزرگ از 8 صبح تا 12 شب پذیرای علاقه‌مندان است. در این پارک یک قسمت جداگانه برای کودکان تدارک دیده‌شده که می‌توانند با خیالی راحت به تفریح و بازی‌های آبی بپردازند. انواع سرسره‌های آبی، چرخشی و موج‌های خروشان برای بازی و تفریح کودکان فراهم است.

سانس‌های استخر و پارک آبی اپارک (او پارک) تهران برای بانوان شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 15 و ساعت کاری سانس آقایان شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 الی 24 و جمعه‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب است. قیمت بلیط این استخر برای بزرگسالان در ایام هفته 620 هزار تومان و روزهای تعطیل 720 هزار تومان است. البته قیمت بلیط خردسالان همه‌روزه 350 هزار تومان فروخته می‌شود.

استخر روباز و چهارفصل سلمان فارسی

این استخر در محله کمیل، بعد از سه‌راه رودکی، خیابان سلمان فارسی واقع است. ساعت کاری این استخر برای بانوان همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 17 و برای آقایان از ساعت 17 تا 10 شب است.

دریان سفر امید

علاوه بر استخر روباز، حوضچه آب سرد، حمام آفتاب، حمام ترکی و حمام سنتی در این مجموعه برقرار است. علاوه بر این شما امکان استفاده از بوفه را نیز خواهید داشت. قیمت بلیط این استخر 150 هزار تومان در گیشه است.

استخر شهید چمران تهران (بولینگ عبدو)

این استخر در خیابان شریعتی، جنب پل آیت‌الله صدر، مجموعه ورزشی چمران واقع شده است. در این مجموعه شما علاوه بر استفاده از استخر بزرگسالان می‌توانید از استخر کودکان به‌طور جداگانه بهره ببرید. این مجموعه همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز است.

روزهای زوج این استخر از ساعت 9 الی 16 و جمعه‌ها از ساعت 9 الی 15 در اختیار بانوان قرار می‌گیرد؛ سانس آقایان روزهای زوج از ساعت 17 تا 23 و روزهای فرد 9 تا 23، جمعه‌ها از ساعت 15:30 تا 23 است. قیمت بلیط این استخر 320 هزار تومان است.

استخر استادیوم تختی تهران

در سه‌راه افسریه، انتهای پیروزی، اتوبان بسیج، سه‌راه تختی، بلوار هجرت قرار دارد. ساعت کاری برای بانوان شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 2 بعدازظهر و جمعه‌ها از ساعت 9 صبح تا 1 بعدازظهر است. آقایان می‌توانند از این استخر در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16 تا 22:30 و جمعه‌ها از ساعت 14 تا 10 شب استفاده کنند.

بوفه و پارکینگ رایگان از ویژگی‌های این استخر است. سونای خشک، بخار، آب‌زن و حمام آفتاب از دیگر مزایای این استخر به شمار می‌رود. قیمت بلیط هم بسیار به‌صرفه و 90 هزار تومان است.

استخر کودکان_کاماپرس

استخر موج خورشید تهران

در خیابان صادقیه، بلوار فردوس شرق، جنب آموزش‌وپرورش منطقه ۵، می‌توانید از این استخر استفاده کنید. هرروز از ساعت 8 صبح تا 11 شب استخر قابل‌ استفاده است. ساعت کاری برای بانوان روزهای زوج از ساعت 8 صبح تا 2.30 بعدازظهر و روزهای فرد از 8 صبح تا 18 اعلام‌شده است.

آقایان نیز در ساعت‌ها و روزهای زوج از ساعت 15 تا 23 و جمعه‌ها از ساعت 8 تا 23 می‌توانند از استخر استفاده کنند. سونای خشک و بخار، تلویزیون، جکوزی، حمام آفتاب و مربی مخصوص شنای کودکان از دیگر مزایای این استخر است. قیمت بلیط هم در گیشه 250 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اُپارک
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز