چگونه دو هفته ای گذرنامه کانادا را تمدید کنیم؟

گذرنامه کانادا-کاماپرس
ژیوار

روند تمدید گذرنامه جدید برای ایرانیان مقیم کانادا آسان شده و طبق اعلام کنسولگری طی مدت 15 روز، پاسپورت این کشور صادر می‌شود.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان در بخش امور گذرنامه، درخواست گذرنامه جدید را با نام نمایندگی «وزارت امور خارجه-ستاد کانادا» انتخاب و مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ثبت کنند و نکته مهم اینکه بارگذاری تمامی مدارک اعم از ضروری و غیر ضروری الزامی است.

بیشتر بخوانید:

آقایان کارت پایان خدمت و یا معافیت خود و خانم‌های متاهل تصویر متن اجازه شوهر برای گذرنامه را باید در سامانه ثبت کنند؛ چراکه برای درخواست‌های ناقص اقدام نخواهد شد و متقاضی دوباره برای کد رهگیری جدید باید اقدام کند. در مرحله بعد متقاضی ایمیلی حاوی کد رهگیری دریافت می‌کند و باید آن را همراه با کدملی به شماره واتساپ کنسولی دیجیتال ارسال کند.

این را هم بدانید که گذرنامه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوبلین (ایرلند) چاپ می‌شود و صدور آن بعد از تکمیل مدارک تا 20 روز زمان می‌برد و بعد از آن توسط شرکت پست ایرلند به مقصد مورد نظر در کانادا ارسال خواهد شد.

دریان سفر امید

در تغییرات جدید، تعرفه صدور گذرنامه هم توسط کارشناس کنسولی تعیین می‌شود و باید توسط یکی از اقوام در ایران نزد هر یک از شعب ارزی بانک ملی در سراسر کشور واریز شود.

متقاضیان برای درخواست گذرنامه جدید کانادا وارد سامانه میخک به نشانی mikhak.mfa.gov.ir شوند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز