شکلات دست ساز از کجای تهران بخریم؟

شکلات-دست-ساز-تهران-کاماپرس
ژیوار

شکلات‌های دست ساز معمولا طعم بسیار متفاوتی نسبت به نوع کارخانه‌ای آن دارد، برای همین این شکلات‌ها همیشه طرفداران خاص خود را داشته است.

کاماپرس در این گزارش چند فروشگاه شکلات دست ساز در تهران را معرفی می‌کند.

شکلات دست ساز ساعدی نیا

گروه غذایی «محمد ساعدی نیا» با بیش از نیم رن تجربه در صنعت شیرینی، گز و سوهان، در سال ۱۳۹۷ در راستای توسعه و تولید محصولات نوین، خط تولید شکلات های دست ساز را با بهره گیری از مرغوب ترین مواد اولیه و با تنوع فراوان و بالاترین کیفیت، تأسیس و بهره برداری کرد.

این مجموعه همیشه بر این باور بوده که بتواند محصولاتی متنوع و متناسب برای ذائقه‌های نسل های سنی متفاوت تولید کند.

دریان سفر امید

بسته‌های متنوع شکلات در فروشگاه سمن

برای خرید یک شکلات دست ساز خوب، می‌توان به سایت شکلات دست ساز سمن هم نگاهی انداخت. این مجموعه سال‌ها در حوزه ساخت شکلات تجربه دارد و می‌توان هر نوع شکلات را در این فروشگاه با قیمت‌های متنوع پیدا کرد. مثلا از باکس‌های ترکیبی 135 هزار تومانی تا باکس‌های کادویی 800 هزار تومانی را می‌توان با طعم‌های خاص در این فروشگاه خریداری کرد.

شکلات‌های متنوع شوکوفل

یکی از مجموعه‌های شکلات دست ساز تهران که با تنوع بسیار بالا، می‌توان از آن شکلات خرید، مجموعه تولیدی و فروش آنلاین شوکوفل است. در این مجموعه شکلات تخته‌ای دست ساز با قیمت صد و 10 هزار تومان تا شکلات‌ها کهکشانی با قیمت 400 هزار تومان موجود است. حتی در بخشی از سایت این مجموعه، آموزش ساخت شکلات دست ساز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

شکلات‌ با ظاهر هیجان انگیز در شوکولیلی

فقط کافی است به فروشگاه اینترنتی شوکولیلی سربزنید تا متوجه تنوع شکلات‌های دست سازش در اشکال و طرح‌های مختلف شوید. ترافل‌های کلاسیک و پاپسیکل تا مارمالادهای میوه‌ای که هر کدام علاوه بر ظاهر هیجان انگیز، طعم‌های لذیذی هم دارد.

بسته‌های مناسبتی شکلات دست ساز در ژی کادو

شکلات‌های سفارشی و دست ساز ژی کادو طعم محبوبی در بین طرفدارهای خود دارد. این فروشگاه اینترنتی در مناسبت‌های مختلف، بسته‌هایی را مثل بسته‌های شکلات هالووین و بسته‌های روز پدر طراحی می‌کند که قیمت آن معمولا بین 300 تا 400 هزار تومان متغیر است.

طعم‌های مختلف شکلات دست ساز در بالاچ

یکی دیگر از فروشگاه‌های معروف، شکلات دست ساز تهران، برند بالاچ است. وقتی وارد این فروشگاه اینترنتی می‌شوید، با شکلات‌های مختلف در بسته بندی‌های متنوع رو به رو می‌شوید. از شکلات ترافل مغزدار که 30 هزار تومان قیمت دارد تا شکلات‌های پسته‌ای با قیمت 120 هزار تومان که هر کدام طعم‌های خاص خود را دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز