بهترین ضد آفتاب مناسب پوست چرب چه خصوصیاتی دارد؟

کرم ضد آفتاب - کاماپرس
ژیوار

استفاده از ضد آفتاب باعث جلوگیری از برخورد اشعه‌های مضر نور خورشید به پوست می‌شود. در این میان افراد دارای پوست چرب، معمولا برای خرید کرم ضد آفتاب دچار شک می‌شوند چراکه به علت انتخاب اشتباه پس از مدتی درگیر چربی بیشتر پوست و جوش‌های متعدد شده‌اند. در نتیجه انتخاب و خرید بهترین کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب در انواع رنگی و بی‌رنگ، از مهم ترین موضوعاتی بوده که باید نسبت به آن اطلاعات کافی داشته باشید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب مناسب پوست چرب و معرفی بهترین آن‌ها می‌پردازد.

ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب مناسب پوست چرب

پوست چرب به دلیل داشتن چربی بالا و مستعد جوش بودن نیاز به مراقبت و رعایت بیشتری دارد. ضد آفتاب مناسب پوست چرب دارای بافتی سبک، جذب سریع، فاقد چربی، قابلیت مات‌کنندگی، مقاوم در برابر آب و تعریق با حداقل میزان اس  پی اف 30 خواهد بود. کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب باید فاقد چربی باشد تا منافذ پوست را مسدود نکرده و باعث ایجاد جوش نشود. همچنین به سرعت جذب پوست شود تا احساس سنگینی و چربی روی پوست ایجاد نکند. همچنین باید مات‌کننده باشد تا از براق شدن پوست جلوگیری کند. در نهایت نیز کرم‌ ضد آفتاب مناسب پوست چرب باید حاوی ترکیبات ضد جوش و آکنه باشد تا بتواند به کنترل تولید چربی پوست و کاهش بروز جوش و آکنه کمک کند.

ضد آفتاب- کاماپرس

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب

ضد آفتاب فیوژن واتر مجیک ایزدین: این ضد آفتاب دارای بافتی فوق‌العاده سبک و زود جذب بر پوست بوده که برای استفاده روزانه بسیار انتخاب ایده‌آلی است. علاوه بر محافظت بالا از پوست در برابر اشعه‌های ماورای بنفش نور خورشید با SPF50، پوست را رطوبت رسانی کرده و چربی آن را کنترل می‌کند. همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز است. این ضد آفتاب ایزدین برای پوست‌های چرب انتخاب عالی خواهد بود چراکه فاقد روغن‌های معدنی بوده و جلوه‌ای کاملا مات روی پوست دارد و احساس چربی و سنگینی هم ایجاد نمی‌کند. از دیگر مزایای این ضد آفتاب می‌توان به قابلیت استفاده از آن بر پوست خیس یا آرایش کرده اشاره کرد. این ضد آفتاب از نسل جدید ضد آفتاب‌های ایزدین با تکنولوژی 5Star Daily Protection بوده که برای استفاده روزانه ترکیبی بهینه از محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش، حفاظت بالا از پوست و کاهش تاثیرات ناشی از آلودگی‌های محیطی را فراهم می‌کند. قیمت این محصول در زمان تنظیم این گزارش یک میلیون و ۵۹۵ هزار تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

فلوئید ضد آفتاب بی‌رنگ لاروش پوزای: این ضد آفتاب باکیفیت حاوی فیلتر محافظتی uva ultra-longs بوده و به عمق بیشتری در منافذ پوست نفوذ می‌کند. به عبارت دیگر به طور کامل از پوست در برابر اثرات مخرب اشعه ماورای بنفش نور خوشید که باعث ایجاد علائم پیری می‌شود، محافظت کرده و در نتیجه مکمل مناسبی برای درمان چین و چروک خواهد بود. بافت این ضد آفتاب بسیار سبک و زود جذب است؛ به طوریکه پس از استفاده احساس چربی و سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند. از پوست در برابر آلودگی‌ها و اشعه مادون قرمز محافظت کرده و در برابر تعریق و رطوبت مقاومت دارد. همچنین دارای آنتی اکسیدان بوده و غیر حساسیت زا نیز است. ایجاد پوشش مات و یکدست به‌ویژه برای افراد دارای پوست چرب، قابلیت استفاده بر پوست آرایش شده، مرطوب‌کنندگی و آبرسانی همچنین مناسب انواع پوست بودن واز دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. قیمت این محصول در زمان تنظیم این گزارش یک میلیون و ۴۹۵ هزار تومان اعلام شده است.

ضد آفتاب مناسب پوست چرب ژیل بوته: این ضد آفتاب با SPF 50 به خوبی از پوست شما در برابر اشعه UV محافظت می‌کند. حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین E بوده که به پوست کمک می‌کند تا تغذیه و بدون ایجاد حس سنگینی و چربی جذب شود. همچنین برای پوست‌های حساس نیز مناسب است چراکه می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا از تحریکات و التهابات پوست جلوگیری شود. این ضد آفتاب با ساختار سبک و قابلیت پخش‌پذیری بالا، پوششی یکنواخت و رنگی طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به جلوگیری از خشکی پوست، پیشگیری از پیری زودرس ،جلوگیری از بروز لکه‌های پوستی و محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی اشاره کرد. قیمت این محصول در زمان تنظیم این گزارش ۶۹۹ هزار  و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

خرید بهترین ضد آفتاب مناسب پوست چرب از “آرسس بیوتی”

فروشگاه آرسس از سال ۱۳۸۸ با تیمی متخصص و مجرب در زمینه آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون نیز یکی از معتبرترین و جامع‌ترین عرضه‌کننده‌های محصولات آرایشی، بهداشتی در ایران است. این مجموعه با هدف صرفه‌جویی در زمان خرید، فروشگاه اینترنتی خود را نیز تاسیس کرد تا بتوانید خریدی آسان و مطمئن را با صرف کمترین زمان تجربه کنید. برای خرید حضوری می‌توانید به نشانی مشهد، خیابان احمدآباد، بلوار رضا، بین رضا ۱۱ و ۱۳ مراجعه کنید یا برای تسهیل فرآیند خرید به نشانی اینترنتی https://arsesbeauty.com بروید. همچنین برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه می‌توانید با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۴۰۷۷۴۸ تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آرسس بیوتی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز