کجای تهران با 700 میلیون تومان می توان خانه رهن کرد؟

ژیوار

با ۷۰۰ میلیون تومان می‌توانید در محله‌هایی مثل نازی‌آباد، خزانه، جوادیه و شهر ری در جنوب تهران، مناطقی مانند وردآورد، شهرزیبا و بخش‌هایی از چیتگر در غرب تهران، محله‌هایی مانند افسریه، پیروزی و شمیران‌نو در شرق تهران و محله‌هایی مانند حکیمیه و بخشی‌هایی از نارمک در شمال شرقی تهران دنبال خانه بگردید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی چند مورد مناسب برای رهن کامل خانه با بودجه ۷۰۰ میلیون تومانی پرداخته است.

قیمت رهن آپارتمان در غرب و جنوب غرب تهران

یک آپارتمان ۸۲ متری د‌و خوابه دو سال ساخت واقع در وردآورد را می‌توانید با مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان رهن کامل کنید. این آپارتمان انباری، آسانسور و پارکینگ هم دارد.

یک واحد ۶۰ متری دو خواب ساخت سال ۸۵ واقع در شهرزیبا در نزدیکی اتوبان حکیم هم با همین مبلغ برای رهن کامل آگهی شده است. این ملک در طبقه دوم ساختمان واقع شده، اما آسانسور نداشته و فقط پارکینگ و انباری دارد. 

شما می‌توانید یک آپارتمان دو خوابه ۷۴ متری ساخت سال ۸۵ در شهران جنوبی را با مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان رهن کامل کنید. این واحد در طبقه د‌وم قرار داشته و آسانسور، پارکینگ و انباری ندارد. 

دریان سفر امید

قیمت رهن آپارتمان ۷۵ متری دو خوابه ساخت سال ۹۶ در محله جی ۷۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه دوم قرار دارد و آسانسور هم دارد.

بیشتر بخوانید:

قیمت رهن کامل آپارتمان در شرق و جنوب شرق تهران

یک واحد آپارتمانی دونبش غرق نور واقع در محله تهران‌پارس با مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است. از امکانات این واحد می‌توان به انباری، کابینت هایگلاس و کولر آبی اشاره کرد. این آپارتمان ۷۵ متری، دو خواب ‌‌و ساخت سال ۸۴ است.

یک واحد آپارتمانی ۷۳ متری نوساز دو خوابه واقع در افسریه نیز با مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای رهن کامل اگهی شده است. این واحد مسکونی آسانسور، پارکینگ و انباری هم داشته و در طبقه دوم قرار دارد.

مبلغ مورد نیاز برای ‌ودیعه یک واحد ۵۰ متری دو خواب ساخت سال ۸۱ واقع در نیرو هوایی ۷۰۰ میلیون تومان است. این واحد مسکونی در طبقه همکف از چهار طبقه دو واحدی ساختمان واقع شده و آسانسور ندارد. پاسیو، کابینت MDF و کف سرامیک از دیگر ویژگی‌های این واحد آپارتمانی است.

قیمت رهن آپارتمان دو خوابه ۶۰ متری ساخت سال ۸۹ واقع در نارمک ۷۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه دوم ساختمان واقع شده اما آسانسور ندارد. این واحد همچنین فاقد پارکینگ است اما انباری دارد. واحد مسکونی مذکور به طور کامل بازسازی شده و کابینت MDF نیز دارد.

قیمت رهن آپارتمان در جنوب تهران

یک واحد ۷۵ متری تک خواب ساخت سال ۸۶ واقع در راه‌‌آهن برای رهن کامل با ودیعه ۷۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد مسکونی در طبقه چهار قرار دارد و دارای آسانسور هم هست. نگهبان ۲۴ ساعته و دوربین مدار بسته از دیگر امکانات این واحد مسکونیست.

مبلغ ودیعه برای رهن کامل یک آپارتمان ۶۸ متری یک خوابه ساخت سال ۸۷ واقع در خانی آباد نو نیز ۷۰۰ میلیون است. با اینکه این آپارتمان در طبقه دوم از چهار طبقه قرار دارد، آسانسور ندارد اما پارکینگ و انباری دارد. 

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز