پیام مهم مشاور پزشکیان به سهامداران بورس

حسین عبده تبریزی-کاماپرس
ژیوار

کارشناس مالی و مشاور مالی مسعود پزشکیان در پیام کوتاهی از سرمایه‌گذاران و فعالین در حوزه سرمایه درخواست کرد که باتوجه به مشکلات اخیر و ناترازی‌های پیش آمده در جهت آرامش بازار بکوشند. او مهمترین ابزار برای حفظ آرامش بازار را توجه نکردن به شایعات عنوان کرد.

به گزارش کاماپرس، حسین عبده تبریزی در این پیام فعالان بازار سرمایه را خطاب قرار داده و نوشته است که همه‌ شما از مشکلات بازار سرمایه در سال‌های اخیر آگاهید. از وضعیت جاری بازار و اتفاقات چند روز اخیر هم مطلع‌اید. وظیفه‌ همه‌ی ما کمک به حفظ موقعیت و رشد بازار سرمایه و کمک به دولت جدید است.

حسین عبده تبریزی-کاماپرس

او در بخش دیگری از این پیام به این موضوع اشاره کرده که تا امروز، 13 مرداد کمترین دخالتی در شرایط جاری بازار نداشته و در رابطه با هیچ یک از ارکان و دولت جدید و یا اعضای آن اظهار نظری نکرده است.

با این حال او در ادامه پیام خود نوشته است که صبح امروز، به دعوت مدیریت سازمان به همراه چند نفر از مدیران سابق و فعالین بازار، در رابطه با وضعیت جاری و اقداماتی که باید از فردا صورت بگیرد، نظرات مشورتی خود را ارائه کرد.

دریان سفر امید

او همچنین گزارشی کوتاه از وضعیت جاری بازار تهیه و به مسئولان ارشد دولت چهاردهم تحویل داده است. گزارشی که به گفته وی توجه مسئولین را به وضعیت نامناسب جاری جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

این اقتصاددان در آخر پیام از فعالین بازار سرمایه درخواست کرده با توجه به ناترازی‌ها و مشکلاتی که در بازار سرمایه وجود دارد با هر روش و شیوه‌ای که صلاح می‌دانند، به حفظ آرامش بازار کمک کنند.

به گفته او مهم‌ترین ابزار در این عرصه بی‌توجهی به شایعات و خبرهای نادرستی است که با نیات مختلف انتشار می‌یابد.

عبده همچنین خاطر نشان کرده که بدون شک دولت دکتر پزشکیان به برنامه‌هایی که مطرح کرده متعهد است.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز