کپی بهتر از اصل ؛ سامسونگ روی دست اپل زد

گلکسی بادز/ کاماپرس
ژیوار

عرضه سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو (GALAXY BUDS 3 PRO) و به خصوص شباهت عجیب آن با ایرپاد اپل سروصدای زیادی بپا کرد؛ اما آن‌طور که کارشناسان می‌گویند، به نظر می‌رسد که نمونه کپی از اصلی باکیفیت‌تر از کار درآمده است.

به گزارش کاماپرس، ممکن است اضافه شدن ساقه‌هایی به سامسونگ گلکسی بادز برخی از کاربران سامسونگ را خشمگین کرده باشد، اما این تغییرات در راستای ارتقای عملکرد آن‌ در تماس‌های صوتی اتفاق افتاده است.

سامسونگ در ابتدا با برخی مشکلات در سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو مواجه شد، بنابراین تاریخ عرضه این مدل تا اواخر آگوست به تعویق افتاد.

سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو و سامسونگ گلکسی بادز پرو اولین هدفون‌های سامسونگ هستند که با ساقه طراحی شده‌اند؛ طراحی که سامسونگ را هدف تمسخر تعداد زیادی از کاربران به دلیل شباهت به ایرپاد اپل، قرار داده است. نمی‌توان این موضوع که سامسونگ از روی دست آیفون کپی کرده است را تکذیب کرد، اما در نهایت، مساله مهم این است که این هدفون‌ها چه عملکردی دارند؟

گلکسی بادز/ کاماپرس

دریان سفر امید

شباهت گلکسی بادز 3 پرو به ایرپاد اپل

ساقه‌های طراحی شده برای سامسونگ گلکسی بادز پرو بی‌شباهت با ایرپادز اپل نیست، اما تفاوت‌هایی نیز دارد؛ به عنوان مثال هردو هدفون به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در گوشی گیر نیفتند، از طرفی هردوی آن‌ها عایق صدا هستند.

هردوی آن‌ها در رنگ‌بندی‌های نقره‌ای و سفید عرضه می‌شوند و قیمت‌های آن‌ها بسیار شبیه اپل است و آنها را در قلمرو هدفون‌های ممتاز قرار می‌دهد. آنها همچنین دارای رتبه‌بندی عمر باتری مشابه ایرپادز هستند.

هر دو مجموعه مجهز به بلوتوث 5.4 هستند، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند و از صدای LE به همراه ویژگی جدید Auracast پشتیبانی می‌کنند (ویژگی صوتی 360 سامسونگ نیز روی آن نصب شده است). رتبه IP57 به این معنی است که ساقه‌ها کاملاً ضد آب نیستند، اما می‌توانند در برابر پاشش مداوم آب مقاومت کنند.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ همچنین سعی کرده است ساقه‌های خود که آنها را تیغه می‌نامد، از لوله‌های گرد ایرپادز متمایز کند و به آن‌ها یک طراحی زاویه‌دار بدهد. بررسی‌ها حاکی از آن است که طراحی جدید، پوشیدن این هدفون‌ها را آسان‌تر می‌کند.

گفتنی است که در بادز پرو 3 چراغ‌هایی در قسمت ساقه قرار داده شده است که برای بادز 3 اینگونه نیست. این چراغ‌ها کاربردهای متنوعی دارد، به عنوان مثال هنگامی که بادز پرو 3 خود را گم می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را از طریق این درخشش پیدا کنید. همچنین می‌توانید با فشار دادن و نگه‌داشتن هر ساقه برای چند ثانیه، چراغ‌ها را فعال کنید.

با این حال، Buds 3 Pro  دارای چند ویژگی اضافی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های قوی‌تر است. این هدفون‌های سامسونگ دارای حسگرهای تشخیص گوش هستند (وقتی ساقه‌ای را از گوش خود بیرون می‌آورید، موسیقی شما به طور خودکار متوقف می‌شود) و از صدای LE همراه با ویژگی جدید Auracast پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگ
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز