فرصت طلایی خرید اینترنت ADSL در جشنواره تابستانی شاتل

ژیوار

جشنواره‌های فصلی شاتل، فرصت مناسبی برای خرید یا تعویض سرویس‌های اینترنت هستند؛ در این جشنواره‌ها سرویس‌های متنوع اینترنت ADSL2+ با تخفیف‌های قابل توجهی ارائه می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر در یکی از گرم‌ترین تابستان‌های تاریخ زمین هستیم؛ زمانی که درعین حال اوقات فراغت بسیاری از دانشجویان، دانش‌آموزان و معملمان به حساب می‌آید. به دلیل افزایش ساعت‌های ماندگاری در خانه و محیط سرپوشیده نیاز به اینترنت پرسرعت، بیش از هر زمان دیگری برای گذراندن اوقات فراغت ضروری به نظر می‌رسد و شاتل نیز از این موضوع باخبر است.

شاتل در جشنواره تابستانی امسال تخفیف‌های بی‌نظیری را تا ۷۷درصد روی فروش اولیه سرویس‌های اینترنت ثابت در نظر گرفته است. با این تخفیف‌ها، قیمت نهایی هر سرویس بسیار مقرون‌به‌صرفه شده است.

ترافیک بسته‌های اینترنتی به صورت بین‌الملل است

گفتنی است که ترافیک‌های این بسته‌های تابستانی به صورت بین‌الملل در نظر گرفته شده است؛ در نتیجه اگر قصد خرید اینترنت ADSL یا تعویض آن را دارید، جشنواره تابستانی شاتل را از دست ندهید.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

بسته‌های اینترنتی شاتل مخصوص کاربران پرمصرف

هرچند که باید گفت، این بسته‌های اینترنت برای کاربران پرمصرف، مانند استریمر‌ها یا گیمر‌ها مناسب است. در این سرویس قیمت ۱۲ ماه اشتراک اینترنت ADSL2+ با ۱۵۰۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل، با تخفیف ۷۷درصد، جمعا به‌قیمت یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (ماهانه ۱۲۵ هزار تومان) در نظر گرفته شده است.

باید توجه داشته باشید که شاتل فرصت کوتاهی برای خرید بسته‌های این جشنواره در نظر گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : شاتل
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز