استخدام حسابدار در 5 شرکت معروف با حقوق بالای 50 میلیون تومان

استخدام-حسابدار-کاماپرس
ژیوار

متخصص‌های امور مالی و حسابداری همیشه با پیشنهادهای خوب کاری مواجه هستند که معمولا اگر سابقه کار بالایی هم داشته باشند جزو پردرآمدترین مشاغل به حساب می‌آید.

کاماپرس در این گزارش، 5 فرصت شغلی حسابدار با حقوق بالای 40 میلیون در بررسی می‌کند.

حقوق 80 تا 100 میلیون برای معاونت امور مالی و حسابداری

شرکت بازرگانی ماد امواج آریا برای تکمیل تیم خود به یک آقای 40 الی 50 سال با ده سال سابقه کار برای معاونت مالی و حسابداری نیاز دارد. این فرد باید توان تهیه و تنظیم دستورالعمل‌ها و رویه‌های مالی را داشته باشد و به تهیه صورت­‌های مالی، تهیه اظهارنامه مالیاتی­، ارزش افزوده و معاملات فصلی مسلط باشد. از دیگر شرایط داشتن حداقل مدرک کارشناسی رشته‌های مالی و حسابداری، توانایی ارتباط و داشتن مهارت‌های مدیریتی است. حقوق این پوزیشن شغلی 80 تا 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

استخدام-حسابدار-کاماپرس

جذب مدیر مالی و حسابدار با حقوق 70 تا 90 میلیون

بین آگهی‌ها شرکت دابور تولید و فروش محصولات بهداشتی با برند واتیکا به مدیر مالی و حسابدار ترجیحا آقا جهت گسترش کار خود نیاز دارد. فرد مورد نظر باید جهت تعامل با همکاران دفتر مرکزی شرکت در دبی و ارائه گزارش‌های مالی و مدیریت داخلی و دفتر مرکزی دوی به زبان انگلیسی مسلط باشد. همچنین علاوه بر آشنایی با نرم افزارهای حسابداری، توان اظهارنامه‌های مالیاتی و بستن پرونده‌های مالیاتی در سازمان امور مالیاتی را هم داشته باشد. حقوق در نظر گرفته شده برای این جایگاه شغلی بین 70 تا 90 میلیون تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس مالی با حقوق بالای 50 میلیون تومان

شرکت هوشمند سرما سامان در زمینه هوشمندسازی صنعتی خاورمیانه، برای یک کارشناس مالی با  پنچ سال سابقه کار در حوزه‌ی مشابه اعلام نیاز کرده است. این نیرو باید مسلط به اظهارنامه، ارزش افزوده، طرح ریزی و توسعه سیاست‌ها، برنامه ها و اقدامات مالی و همینطور مسلط به استانداردهای حسابداری صنعتی، حسابداری فروش  و حسابداری بازرگانی هم باشد. برای این کارشناس تمام وقت حقوق ماهیانه 40 تا 60 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

در بین آگهی‌ها شرکت لوازم آشپزخانه‌ی میراندا برای دفتر مرکزی خود به یک کارشناس ارشد مالی آقا نیاز دارد. از شرایط کار در این مجموعه‌ی پویا می‌توان به توانایی تجزیه و تحلیل داده‌های مالی و تهیه گزارش‌های دقیق و جامع از نقدینگی تا مدیریت بودجه و پیش‌بینی‌های مالی اشاره کرد. فرد متقاضی باید حداقل دو سال سابقه کار و تسلط کافی به نرم افزارهای حسابداری داشته باشد. این شغل فرصت‌های آموزشی بسیاری برای نیروهای خود در نظر می‌گیرد و حقوق تعیین شده‌ آن بین 40 تا 50 میلیون تومان خواهد بود.

استخدام رییس حسابداری با حقوق بالای 50 میلیون

شرکت شایگان ونوس در زمینه تجهیزات لابراتواری و ایمپلنت از فردی به عنوان رئیس حسابداری مالی دعوت به همکاری می‌کند. چنین فردی با رشته‌ی مرتبط با مدیریت مالی، باید مسلط به قوانین مالیاتی، استاندارهای حسابداری و بخشنامه‌های بانکی باشد. به طور کل باید توانایی رهبری تیم مالی و برقراری ارتباط مناسب با واحدهای دیگر سازمان را داشته باشد. حقوق در نظر گرفته شده برای این بخش به علاوه مزایای دیگر 50 تا 75 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز