5 گوشی ارزان دانش آموزی در مرداد 1403

گوشی دانش آموزی_کاماپرس
ژیوار

با شیوع کرونا، آموزش آنلاین وارد چرخه آموزشی شد و خریدوفروش کالاهای موردنیاز آموزش آنلاین بازار بهتری پیدا کرد. دانش آموزان برای ورود به کلاس‌های آنلاین خود گاهی نیاز به یک گوشی هوشمند دارند، گوشی‌ که نیاز به تکنولوژی خیلی پیشرفته ندارد و در عین حال کار دانش آموزان را هم راه می اندازد.

کاماپرس در این گزارش 5 گوشی ارزان دانش‌آموزی را به شما معرفی می‌کند.

گوشی گلکسی A15 سامسونگ یک انتخاب خوش قیمت

گلکسی A15 سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های دانش‌آموزی از زیرمجموعه سامسونگ است که مشخصات فنی فوق‌العاده‌ و قیمت مناسبی دارد. نمایشگر این گوشی با اندازه‌ای نسبتاً بزرگ، برخلاف تمام گوشی‌های هم‌سطح خودش، پنلی از جنس Super AMOLED دارد. گلکسیA15 با کیفیت بسیار بالایی رنگ‌ها و جزئیات را به شما نشان  می‌دهد. ازلحاظ قدرت پردازشی گلکسی A15 به‌قدری خوب است که می‌تواند بازی‌های روز را اجرا کند، اما برای این کار یک شرط وجود دارد اینکه تنظیمات گرافیکی را کمی پایین بیاورید؛ بنابراین می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی‌ها برای نوجوانان به‌حساب آورد.

گلکسی A15 از اندروید ۱۴ بهره می‌برد و تا ۴ سال هم توسط سامسونگ پشتیبانی نرم‌افزاری می‌شود. این مدل می‌تواند بهترین گوشی برای کودکان ۱۳ سال به بالا باشد. قیمت آن در بازار 7 میلیون و 400 هزار تومان است.

گوشی دانش آموزی_کاماپرس

دریان سفر امید

گوشی شیائومی پوکو M5s مناسب کودکان

این مدل یک گوشی دانش‌آموزی ارزان و درعین‌حال ارزشمند است و می‌تواند نیازهای مختلف دانش آموزان در سطوح بالا را رفع کند. در این گوشی چون از نمایشگری نسبتاً کوچک استفاده‌شده، بهترین گوشی برای دستان کوچک بچه‌های ۹ تا ۱۱ ساله است.

پوکو M5s از چند جهت ارزش خرید دارد؛ اول اینکه استاندارد آن IP53 است و در برابر ریخته شدن آب روی آن مقاومت خوبی نشان میدهد. دوم اینکه نمایشگر آن AMOLED باکیفیت +FHD است و طبیعتاً باعث چشم‌درد یا خستگی چشم نمی‌شود، سوم اینکه قدرت پردازشی آن به‌گونه‌ای است که می‌تواندخیلی خوب از پس نیازهای دانش‌آموزان حتی تا یکی دو سال بعد برآید مخصوصاً اگر مدل ۸ گیگابایتی آن را تهیه کنید، چهارم اینکه به خاطر دوربین اصلی بسیار خوبی که دارد قادر به ضبط ویدیوهای ۴K با سرعت ۳۰ فریم  است.

گوشی دانش آموزی_کاماپرس

در مورد باتری هم باید گفت که خیلی راحت تا ۲ روز جوابگوی نیازهای دانش‌آموز شما خواهد بود؛ چون نمایشگر این گوشی ۱۲۰ یا ۹۰ هرتزی نیست. به کمک شارژر ۳۳ واتی هم حدوداً ۷۰ دقیقه زمان نیاز دارید تا آن را کاملاً شارژ کنید. این گوشی موبایل دو سیم کارته با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت در بازار موجود و قیمت آن 6میلیون و 970هزار تومان است.

گوشی آنر X6a یک انتخاب دانش‌آموزی

اگر به دنبال یک گوشی دانش‌آموزی ارزان از برندی غیر از سامسونگ و شیائومی هستید، آنر X6a را به شما معرفی می‌کنیم. محصولی که از لحاظ نمایشگر و طول عمر باتری، بسیار عالی است و می‌تواند برای یک دانش‌آموز دوره ابتدایی بهترین گزینه باشد. این گوشی نمایشگری باکیفیت بالا و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز دارد و این یعنی گشت‌وگذار در منوهای مختلف آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

باتری آن ۵۲۰۰ میلی‌آمپر است به همین دلیل شما تا ۲ روز به راحتی می‌توانید با این گوشی کار کنید بدون اینکه به شارژر نیازی شود. در صورت اتمام شارژ هم یک شارژر ۲۲.۵ واتی در خدمت شماست که می‌تواند در کمتر از ۲ ساعت گوشی را کاملاً شارژ کند. ازلحاظ قدرت پردازشی این گوشی برای رسیدگی به کارهای سبک دانش‌آموزی طراحی‌شده ولی برای انجام بازی‌های روز زیاد روی این مدل حساب نکنید. دوربین اصلی کیفیت خوبی دارد ولی باقی دوربین‌ها زیاد با کیفیت نیستند. قیمت این مدل در بازار 7 میلیون و 35 هزار تومان است.

گوشی دانش آموزی

گوشی موتورولا موتو G14 با نمایشگر عالی

اگر به برند موتورولا علاقه‌مند هستید و می‌خواهید گوشی دانش‌آموز خود را از این برند تهیه کنید، موتو G14 گزینه مناسبی است. نقطه قوت جالب‌توجه این گوشی نمایشگر خوب آن است که با طبیعی نشان دادن رنگ‌ها، باعث خستگی یا درد چشم نمی‌شود. از لحاظ قدرت پردازشی هم این گوشی آن‌قدر توانمند است که می‌تواند کارهای دانش‌آموزی را به‌راحتی انجام دهد. البته اگر فکر می‌کنید می‌خواهید چند کار به‌صورت هم‌زمان در گوشی انجام شود، خرید مدل ۸ گیگابایتی این گوشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قیمت این مدل در بازار 8 میلیون و 885 هزار تومان است.

گوشی دانش آموزی_کاماپرس

گوشی شیائومی ردمی ۱۰ ۵G، با دو مزیت

ردمی ۱۰ ۵G برای کسانی مناسب است که به دنبال خرید یک گوشی دانش‌آموزی ارزان با نمایشگری باکیفیت هستند. البته ردمی ۱۰ ۵G بهترین گوشی ازلحاظ نمایشگر نیست اما می‌تواند نیازهای دانش‌آموزی را در حد و اندازه‌های خودش، برآورده کند. در این گوشی دانش‌آموزی شیائومی از پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰ استفاده شده است که دو مزیت دارد؛ هم قادر به اجرای بازی‌های روز است و هم از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. درنتیجه انتخابی مناسب خواهد بود.

گوشی دانش آموزی_کاماپرس

این گوشی از حافظه‌ سریع UFS 2.2 بهره می‌برد که باعث می‌شود کمتر هنگ کند. ردمی ۱۰ ۵G گوشی مناسب برای نوجوانان است، این مدل به‌خصوص برای بچه‌های ۱۲ ساله و یا این حدود سنی گزینه خوبی میتواند باشد. امکانات سخت‌افزاری آن به‌گونه‌ای طراحی‌شده که از پس کارهای نیمه سنگین هم برمی‌آید. ازلحاظ دوربین، این گوشی کیفیت خوب ولی در نور روز دارد و ازنظر باتری هم به راحتی تا ۲ روز قابل‌استفاده است. قیمت این مدل در بازار بین 5 الی 6 میلیون در نوسان است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز