از کدام بانک‌ ها می‌توان وام بدون ضامن گرفت؟

ژیوار

برای دریافت وام روش‌های زیادی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها متناسب با شرایط متقاضی، ضامن و فاکتورهای دیگر تعیین می‌شود.

به گزارش کاماپرس، برخی از وام‌های بانکی را می‌توان بدون ضامن دریافت کرد. در این لیست نگاهی به این وام‌ها داشته‌ایم که می‌توانید از بین آن‌ها وام موردنظر خود را انتخاب کنید.

وام 3 تا 10 میلیونی بلو بانک

این بانک براساس عملکردتان در خوش حساب بودن اقدام به ارائه تسهیلاتی همچون وام بدون ضامن با مبلغ ۳ تا ۱۰ میلیون تومان می‌کند. برای دریافت این وام باید در بانک حساب باز کرده و از میانگین گردش حساب ۳ ماهه خود اقدام به دریافت وام کنید.

وام بدون ضامن ویپاد

ترابانک جدید پاسارگاد که با اسم ویپاد شناخته می‌شود، این امکان را برای داندگان حساب مهیا کرده که وام یک تا ۵۰ میلیون تومانی را بدون ضامن، اخذ کنند.

وام 10 میلیون تومانی بانکینو

نئوبانک خاورمیانه یا همان بانکینو امکان جدید ارائه وام بدون ضامن را برای مشتریان خود فراهم کرده است. متقاضی می‌تواند با افتتاح حساب از ۱۰۰ هزار تومان تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

وام بدون ضامن لیلیوم سیبانک

سایت جیب همچنین گزارش داده است که بعد از افتتاح حساب در بانک سینا می‌توانید در طرح لیلیوم سیبانک شرکت کرده و براساس میانگین گردش حساب در طی ۲ تا ۶ ماهه گذشته خود وام بدون ضامن با سود ۲۳ درصد دریافت کنید. دریافت وام بدین شکل بوده که اگر اعتبار سنجی شما در حد بالا باشد، می‌توان انتظار دریافت وام تا سقف ۵۰ میلیون را داشته و اگر در حد معمولی باشد به ترتیب 10 تا 20 میلیون تومان وام خواهید گرفت.

وام 50 میلیونی همراه‌ شهر پلاس بانک شهر

طرح وام‌دهی این بانک الکترونیکی بدین شکل بوده که باید ۳ ماه گردش حساب خوبی را در این بانک داشه باشید و براساس میانگین موجودی حساب شما وام بدون ضامن تا سقف ۵۰ میلیون دریافت خواهید کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز