این خودرو شاسی بلند جدید را قسطی بخرید

ژیوار

جدیدترین شرایط فروش اقساطی خودرو شاسی بلند دایون Y7 ویژه‌ مردادماه 1403 اطلاع رسانی شد.

به گزارش کاماپرس، بر اساس این بخشنامه فروش اقساطی این خودرو از پنجشنبه 11 مردادماه فعال شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

جزییات و شرایط فروش این محصول در جدول زیر آمده است:‌

ویژگی‌های خودرو دایون

دو سال پس از عرضه دایون Y5 در ایران، شرکت خودروسازی ایلیا موتور در تابستان 1402، عرضه نسخه ارتقایافته این محصول را با نام دایون Y7 آغاز کرد. البته در Y7 قرار نیست با طراحی جدید و متفاوتی روبرو باشیم چراکه تنها وجه تمایز Y5 با Y7 را می‌توان در عبارت‌های روی درب صندوق مشاهده کرد که در سمت چپ آن، نام Y7 حک شده و در سمت راست آن نیز عبارت 2.4T به چشم می‌خورد. اما نکته مهم فنی در دایون Y7 از همین عبارت 2.4T شروع می‌شود! درحالیکه دایون Y5 مجهز به موتور 2.0 لیتری توربو (4K21) بود اما ایلیا موتور برای دایون Y7 از موتور 2.4 لیتری توربو (4K22) ساخت میتسوبیشی بهره گرفته که قبلا در کلوت اتومات (از شرکت مکث موتور) و قبل‌تر از آن نیز در آمیکو آسنا توربو (از شرکت ارس خودرو دیزل)، امتحانش را پس داده بود.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

دایون Y7 محصول جدید شرکت ایلیا موتور است. این SUV شاسی مستقل چینی در واقع همان دایون Y5 است که اکنون به موتور قدرتمندتری تجهیز شده تا قابلیت‌های آفرودی و خانوادگی بهتری را ارائه دهد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز