استخدام طراح گرافیک در تهران با حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان

استخدام طراح گرافیک در تهران با حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان
ژیوار

طراحی گرافیک جزو آن دسته از مشاغل حرفه‌ای است که این روزها بازار نسبتا خوبی دارند. از محتوای گرافیکی در شبکه‌های اجتماعی گرفته تا محتوای سایت‌ها و بنرهای تبلیغاتی، همه به یک طراح گرافیک نیاز دارند. هر چه کار حرفه‌ای‌تر باشد هم حقوق آن بالاتر خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش، ۵ نمونه از آگهی‌های استخدام طراح گرافیک در تهران با حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان و شرایط لازم آنها را بررسی کرده‌ است.

طراح گرافیست حرفه‌ای با حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان

اولین نمونه فروشگاهی حوالی میدان صادقیه تهران است. این فروشگاه برای یک طراح گرافیک حرفه‌ای کورل که هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰ در فروشگاه حاضر می‌شود و با امور چاپ دیجیتال و افست آشنا است، ۲۰ تا ۲۳ میلیون حقوق ماهانه می‌پردازد. این موقعیت شغلی برای طراحان گرافیکی که به داشتن شغلی ثابت فکر می‌کنند می‌تواند بهترین گزینه باشد.

حقوق بالای ۳۰ میلیون برای طراح حرفه‌ای

شرکت دومی که در سایت‌های کاریابی برای یک طراح گرافیک باتجربه و حرفه‌ای آگهی داده، برای این موقعیت شغلی حقوق بالای ۳۰ میلیون در نظر دارد. برای اینکه به استخدام این شرکت دربیایید، باید حداقل یکی از نرم‌افزارهای فتوشاپ، ایلاستریتور و کورل را بدانید و به طراحی وکتوری و پیکسلی تسلط داشته باشید. به‌علاوه، این شرکت که به شما فرصت شناخته شدن در بازار اروپا را می‌دهد، یک طراح خلاق می‌خواهد که قبلا تجربه طراحی چاپ روی تی‌شرت، هودی و لیوان را داشته و حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط و نمونه کار عالی ارائه بدهد.

طراح گرافیک

دریان سفر امید

گرافیک دیزاینر خانم با حقوق نزدیک به ۴۰ میلیون تومان

این موقعیت شغلی عالی با بیمه و پرداخت حقوق ماهانه برای یک خانم خلاق، منعطف و پرتلاش در نظر گرفته شده که از طراحی مدرن سررشته دارد. کسانی که در این موقعیت شغلی استخدام می‌شوند باید هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ در محل کار حاضر شوند، البته، بعضی از روزها نیز امکان دورکاری دارند. این موقعیت شغلی در جردن تهران، حقوق ۳۵ تا ۳۷ میلیون تومان و بیمه تکمیلی دارد.

حقوق ۲۵ میلیون تومانی برای گرافیست سوشال مدیا

شرکت بعدی در حوالی محله زعفرانیه تهران به یک گرافیست فتوشاپ سوشال مدیا با حداقل ۱ سال سابقه کار به صورت تمام وقت نیاز دارد. این موقعیت شغلی بیمه و حقوق از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان دارد. ساعات کاری آن هم از ۹ تا ۱۶ است. طراح گرافیک مسلط به فتوشاپی که در شبکه‌های اجتماعی این شرکت تولید محتوا می‌کند، از مزایا و مبلغی به عنوان پورسانت نیز برخوردار می‌شود، فقط باید گرافیک و فتوشاپ را به خوبی بداند و نمونه کار عالی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: 

طراح گرافیک شرکت آموزشی با حقوق بالا

اگر یک طراح گرافیک خلاق با سابقه کاری حداقل ۱ ساله هستید، ممکن است این موقعیت شغلی برای شما ایده‌آل باشد. این موقعیت شغلی که به صورت پروژه‌ای و دورکاری است، به یک شرکت آموزشی حوالی سعادت‌آباد مربوط می‌شود که به دنبال یک طراح گرافیک با سبک کاری مینیمال است. این کار می‌تواند برای کسانی که به کسب درآمد بالاتر از فریلنسری یا دورکاری فکر می‌کنند، موقعیت خوبی باشد. این شرکت اعلام کرده که حقوق بالایی برای این طراح خلاق می‌پردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : جاب ویژنجابینجا
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز