این 5 بانک به بانوان وام 10 تا 200 میلیون تومانی می دهند

وام-بانکی-بدون-ضامن-کاماپرس
ژیوار

بعضی از بانک‌ها برای بانوان خانه‌دار و شاغل وام‌های مخصوصی در نظر گرفته‌اند و بدین ترتیب خانم‌ها از وام‌هایی مثل خرید مسکن، فرزندآوری، ودیعه مسکن، وام جعاله، وام قرض‌الحسنه و … برخوردار می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، سقف این تسهیلات از ۱۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان است.

در لیست زیر تعدادی از این وام‌ها معرفی می‌شوند.

وام بانوان بانک دی ؛ ۵۰ میلیون تومان

بانک دی به بانوان شاغل و خانه‌دار تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام می‌دهد. حداقل مدت سپرده‌گذاری در این بانک سه‌ماه است و بعد از این مدت می‌توانید نسبت به میانگین حسابی که دارید، وام دریافت کنید.

سود این وام ۲۳درصد است و در مدت زمان ۳۶ماه باید به بانک اقساط تسهیلات را برگردانید. قسط این وام ماهی یک میلیون و ۹۳۵هزارتومان است.

دریان سفر امید

جز داشتن سپرده بانکی، متقاضی دریافت وام نباید سابقه چک برگشتی یا بدهی بانکی داشته باشد، همچنین از افتتاح حساب حداقل باید بیش از سه‌ماه گذشته باشد.

وام اندوخته بانوان مهر ایران ؛۱۰۰‌میلیون تومان

مدل این وام مرحله‌ای است و بعد از افتتاح حساب باید به مدت چهارماه مبلغ ۲۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان به صورت مستمر به حسابتان واریز کنید.

بعد از حداقل چهارماه می‌توانید برحسب مقدار واریزی خود، تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد دریافت کنید. وامی که در مرحله اول پرداخت می‌شود، ۱۰میلیون تومان با بازپرداخت ۲۴ماهه است. بعد از تسویه این وام می‌توانید وام ۳۶ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۴ ماهه بگیرید.

وقتی این وام دوم را هم به طور کامل تسویه کردید، یک سطح بالا می‌روید و می‌توانید وام ۵۶ میلیون تومانی دریافت کنید. وقتی اقساط این وام را هم بدون هیچ بدهی به بانک پرداخت کردید، در مرحله چهارم می‌توانید به وام ۱۰۰میلیون تومانی برسید.

بانک سینا ؛ ۲۰۰ میلیون تومان

اگر در بانک سینا سپرده دارید، تا سقف ۲۰۰میلیون تومان می‌توانید وام بگیرید. ۳۶ماه هم فرصت دارید که مبلغ وام را با سود شش‌درصد به بانک پرداخت کنید. مهمترین مزیت این وام این است که به ضامن، چک و سند ملک احتیاج ندارید و می‌توانید بدون ارائه ضامن و گواهی کسر از حقوق از بانک سینا وام بگیرید.

برای دریافت تسهیلات طرح یاس به سپرده‌گذاری و میانگین گردش نیاز نیست و می‌توانید تا سقف ۲۰میلیون تومان از این بانک وام بگیرید.

مبلغ وام طرح یاس برای خانم‌های خانه‌دار ۱۰میلیون تومان و برای خانم‌های شاغل ۱۵ تا ۲۰میلیون تومان است اما این طرح از شما ضامن و گواهی کسر از حقوق می‌خواهد. تعداد ضامن‌ها هم با توجه به مبلغ وام متغیر است.

بیشتر بخوانید:‌

بانک کشاورزی ؛ ۲۰۰ میلیون تومان

وامی که بانک کشاورزی به زنان خانه‌دار و شاغل پرداخت می‌کند، طرح بانوی ایرانی نام دارد. در این طرح تسهیلاتی با نرخ سود ۲۳درصد و با مبلغی متناسب با میزان سپرده‌گذاری به بانوان متقاضی پرداخت می‌شود.

سقف این تسهیلات با توجه به دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان است.

در طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی متقاضیان دریافت وام می‌توانند با ایجاد میانگین حساب چهار تا شش‌ماه و پس از به دست آوردن امتیازات لازم برای دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

وام بانک کارگشایی ؛۲۰ میلیون تومان

دریافت وام در ازای طلا مبلغ زیادی نیست و فقط اگر بالای ۸۰ گرم داشته باشید می‌توانید روی مبلغ ۲۰ تا ۲۵میلیون تومان حساب باز کنید.

اما یکی از نکاتی که این وام را نسبت به بقیه وام‌ها متمایز کرده، فوری‌بودن آن است. یعنی برای دریافت آن نیاز به سپرده‌گذاری یک تا شش‌ماهه ندارید و فقط باید طلا داشته باشید. این وام بیشتر به درد بانوانی می‌خورد که حوصله صبر کردن ندارند و البته از طرف دیگر طلای زیادی دارند.

بانک کارگشایی با امانت گرفتن طلای متقاضی وام که اصطلاح بانکی‌ آن «ترهین طلا» است، وام پرداخت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دیبانک سینابانک کشاورزی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز