با ۳ میلیارد تومان در کجای اصفهان می‌ توان خانه خرید؟

خرید خانه در اصفهان
ژیوار

ممکن است به‌تازگی سرمایه‌ای نزدیک به ۳ میلیارد تومان جمع کرده باشید و بخواهید در اصفهان صاحب‌خانه شوید. شاید هم در این شهر اجاره‌نشین هستید و بخواهید خانه‌ای در اصفهان بخرید، در این صورت و با ۳میلیارد تومان می‌توانید در محله‌های خوب و نسبتا آرام اصفهان آپارتمان‌هایی پیدا کنید که برای فرار از اجاره‌نشینی بهترین گزینه‌ هستند.

کاماپرس، در این گزارش شرایط خرید خانه در اصفهان را بررسی می‌کند.

 خرید آپارتمان ۹۲ متری در محله شهید کشوری

محله شهید کشوری در منطقه ۶ اصفهان قرار دارد و محله‌ای نوساز و نسبتا خوب برای خانه‌دار شدن است. در این محله می‌توانید یک آپارتمان دوخوابه با متراژی نزدیک به ۹۳ متر، با دو بالکن، سیستم گرمایشی پکیج و داکت اسپلیت را پیدا کرد که آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. چنین آپارتمانی برای خانواده‌هایی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند و می‌خواهند یک اتاق نورگیر و زیبا با بهترین شرایط را برای فرزند تازه متولد شده خود طراحی کنند، بهترین انتخاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

خرید آپارتمان ۶۱ متری در محله مهرآباد اصفهان

ممکن است به خرید یک خانه کوچکتر با یک اتاق فکر کنید. در این صورت، می‌توانید در حوالی یکی از بهترین محله‌های اصفهان یعنی محله مهرآباد خانه بخرید. یک آپارتمان ۶۱ متری در خیابان مهران با پارکینگ و انباری با کف‌پوش سرامیک از این محله ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. چنین آپارتمانی با سند تک‌برگ برای کسانی که به تازگی مستقل شده‌اند یا اخیرا ازدواج کرده‌اند و می‌خواهند در خانه‌ای با متراژ مناسب در یکی از بهترین محله‌های اصفهان زندگی کنند مناسب است.

دریان سفر امید

خرید آپارتمان ۷۰ متری در محله ملک‌شهر

محله ملک‌شهر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین محله‌های اصفهان هم گزینه خوبی برای خرید خانه است. یک آپارتمان نوساز ۷۰ متری طبقه دوم دارای تراس در این محله ۳میلیارد تومان قیمت دارد. این خانه نورگیر با کف‌پوش سرامیک و امکاناتی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ می‌تواند بهترین گزینه برای تازه عروس و دامادهایی باشد که می‌خواهند در یک خانه شیک و زیبا زندگی مشترک خود را شروع کنند.

خانه های اصفهان

خرید آپارتمان ۹۳ متری در محله جابر اصفهان

اگر به خرید یک آپارتمان ۹۳ متری دلباز و نورگیر با تراس فکر می‌کنید و برای این کار ۳ میلیارد تومان سرمایه دارید، به شما محله جابر را پیشنهاد می‌دهیم. در این محله نزدیک به خانه اصفهان می‌توانید یک آپارتمان خوش‌نقشه ۱۷ سال ساخت با انباری و پارکینگ و ۲ اتاق بخرید. این آپارتمان برای کسانی که اقوامی در شهرهای دیگر دارند یا مدام در سفر هستند و می‌خواهند یک آپارتمان نزدیک به ترمینال کاوه داشته باشند یکی از بهترین گزینه‌ها است.

خرید آپارتمان ۷۵ متری در محله آتشگاه

خرید خانه با ۳میلیارد تومان در یکی دیگر از محله‌های باسابقه اصفهان یعنی آتشگاه نیز امکان‌پذیر است. در این محله می‌توانید آپارتمان ۷۵ متری دوخوابه در طبقه دوم با پارکینگ و انباری پیدا کنید. چنین آپارتمانی برای کسانی که می‌خواهند فرزند خود را در محله‌ای نسبتا آرام و خوب بزرگ کنند بهترین گزینه است. بودن این آپارتمان در طبقه دوم شاید برای کسانی که نمی‌توانند هر روز از پله‌ها بالا یا پایین بروند چندان مناسب نباشد اما قطعا یک خانواده جوان و کم‌جمعیت در چنین آپارتمانی زندگی خوبی خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورشیش دنگ
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز