چالش جدید آمریکایی ها با پرچم کشورشان

چالش آمریکایی ها با پرچم کشورشان
ژیوار

کنگره ایالات متحده امریکا طرحی را از مجلس گذرانده که طی آن دولت فدرال را ملزم می‌کند فقط آندسته از پرچم‌های آمریکایی را بخرد که کاملاً در ایالات متحده ساخته شده‌اند.

به گزارش کاماپرس، این کشور میلیون‌ها پرچم آمریکا را از کشورهای خارجی، عمدتاً چین وارد می‌کند و حامیان این طرح می‌گویند وقتش شده که پرچم آمریکا که آمریکایی‌ها به آن «شکوه پیر می‌گویند»، در کشوری که نماینده‌اش هستند، ساخته شود.

چالش آمریکایی ها با پرچم کشورشان

حامیان این طرح، که سردمدارانش سناتور جمهوریخواه، سوزان کالینز و سناتور دموکرات، شِرود براون هستند، می‌گویند این تغییر چیزی فراتر از تغییری نمادین است. آنها باور دارند این‌کار از شغل‌ها و کارخانه‌های آمریکا حمایت کرده و از شناخته‌شده‌ترین نشان ملت و کشور محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

کالینز می‌گوید: «پرچم آمریکا به‌عنوان نماد هویت، ثبات و ارزش‌های ما به‌عنوان یک قوم است. دولت فدرال، برای احترام به هویتش، فقط باید از پرچم‌هایی استفاده کند که در ایالات متحده ساخته شده‌اند.»

روز دوشنبه حامیان این طرح گفتند که انتظار دارند این مصوبه به‌زودی به‌شکل قانون درآمده و همه آن را امضا کنند. روز پنجشنبه این مصوبه برای رییس‌جمهور بایدن فرستاده شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز