جزییات فروش 2 مدل هوندا پرطرفدار در سامانه یکپارچه + قیمت

ژیوار

در سامانه یکپارچه ثبت‌نام خودروهای وارداتی، شرایط فروش هوندا سیتی و هوندا HR-V برای منتخبان این دو خودرو اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان جدید خرید خودروهای وارداتی و افرادی که اسفند 1401 ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند، در صورت برنده شدن هوندا سیتی و HR-V تا روز شنبه 13 مرداد فرصت دارند تا برای عقد قرارداد و واریز وجه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات هوندا سیتی

اواخر زمستان سال 1401، نسخه بروزرسانی شده از هوندا سیتی با مدل 2023 و با تغییرات نه چندان اساسی، ابتدا در هند رونمایی شد. هوندا سیتی که به عنوان یک خودروی اقتصادی در ابتدای دهه 1980 میلادی پا به عرصه گذاشته، در سال 2019 به هفتمین نسل خود وارد شد. این مدل با کد اتاق GN ابتدا در تایلند رونمایی شد و سپس به هند، ویتنام، اندونزی، مالزی و برزیل نیز راه یافت. نکته جالب اینکه نسل ششم این خودرو همچنان در پاکستان تولید می‌‌شود.

شرایط خرید هوندا سیتی

با اعلام شرکت وارد کننده، شرایط خرید هوندا سیتی با تحویل 90 روزه به شرح زیر است:

دریان سفر امید

مشخصات هوندا HR-V

همچنین شاسی بلند ژاپنی جدید بازار یا به عبارتی هوندا HR-V در حقیقت یک کراس اوور ساب کامپکت در سگمنت و کلاس طراحی B است و در واقع نسخه هیبرید هوندا وزل محسوب می‌شود. اولین نسل آن در سال ۱۹۹۹ عرضه شده و جدیدترین نسل آن که نسل سوم این خودرو محسوب می‌شود از سال ۲۰۲۱ روی خط تولید رفته و تاکنون در قاره اروپایی و کشورهایی نظیر چین عرضه شده است.

به طور کلی طراحی این شاسی بلند ژاپنی جدید بسیار شبیه به هوندا وزل بوده و به لحاظ ظاهری تفاوت چندانی میان این دو خودرو وجود ندارد. به طور کلی هوندا HR-V طراحی به روز، عامه پسند و قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

شرایط خرید هوندا HR-V

با اعلام شرکت وارد کننده، شرایط خرید هوندا HR-V با تحویل 90 روزه به شرح زیر است:

 

انتهای پیام

 

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز