آشنایی با یکی از بهترین سامانه های آنلاین خرید و فروش طلا

ژیوار

خریدوفروش طلا در میان ایرانیان بسیار رایج است. معمولا از طلا برای سرمایه‌گذاری، استفاده شخصی یا دادن هدیه استفاده می‌شود.‌ در مقابل، انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید و فروش طلا کار آسانی نیست. «طلاسی»، یک وبسایت شناخته شده است که با خیال راحت می‌توان از طریق آن خرید یا فروش طلا را در امن‌ترین، بهترین و سریع‌ترین حالت ممکن انجام داد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای خرید طلا از طلاسی و اعتبار وبسایت آن ‌پرداخته است.

آیا وبسایت طلاسی معتبر است؟

معتبر بودن هر پلتفرمی برای کاربران آن، بیشترین اهمیت را دارد و به همین دلیل افراد همواره به دنبال مراکز معتبر برای خرید و فروش طلا هستند. طلاسی، یک شرکت ثبت شده و دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است که این نماد فقط به کسب و کارهای اینترنتی معتبر داده می‌شود‌. به عبارت دیگر تنها سایت‌هایی می‌توانند این نشان را دریافت کنند که بالاترین اعتبار را داشته و مورد اعتماد کاربران خود باشند. وبسایت طلاسی تاییدیه‌ و مجوزهای لازم را دریافت کرده تا خیال مشتریان از بابت خریدوفروش طلا در آن راحت باشد. لازم به ذکر است که تاکنون هیچگونه شکایتی از این وبسایت به ثبت نرسیده و این موضوع به راحتی قابل استعلام است.

خرید طلا - کاماپرس

مزایای خرید طلا از طلاسی چیست؟

عدم نیاز به حضور فیزیکی: تمامی فرآیند خریدوفروش طلا در این مجموعه به صورت آنلاین انجام می‌شود تا در زمان و هزینه‌های مشتریان صرفه‌جویی کند.

دریان سفر امید

ارزان خریدن طلا و گران فروختن آن: در پلتفرم طلاسی می‌توان طلا را ارزان خرید، اما آن را گران فروخت. به عنوان نمونه می‌توان پنج گرم طلا خرید، اما بلافاصله درخواست فروش آن را با قیمت بالاتر ثبت کرد. در این شرایط می‌توان از طلاسی خواست هرگاه قیمت طلا افزایش یافت، آن را بفروشد و سود آن را پرداخت کند.

خرید طلا بدون اجرت: با خرید طلای خام یا آب شده از وبسایت طلاسی نیاز به پرداخت هیچگونه اجرتی نیست؛ چراکه به این طلاها مزد ساخت تعلق نمی‌گیرد. با این روش، خرید مقرون به صرفه‌‌ای را می‌توان تجربه کرد.

دریافت کارت هدیه: افراد می‌توانند از طریق پلتفرم طلاسی، یک کارت هدیه طلای شیک و لوکس برای فرد مورد نظر خود بخرند و به او هدیه دهند. فرد دریافت‌کننده کارت هدیه نیز می‌تواند به دو روش از آن استفاده کند؛ به این صورت که یا به میزان ارزش طلای آن وجه نقد یا به اندازه ارزش درج شده روی کارت هدیه، طلا دریافت کند.

امکان خرید طلا با سرمایه اندک: در وبسایت طلاسی می‌توان با کمترین هزینه – مثلا ۱۰۰ هزار تومان – نیز طلا خریداری کرد.

اطمینان از اصالت طلا: یکی از اصلی‌ترین مشکلات خرید از مراکز نامعتبر، تقلبی بودن یا بی‌کیفیت بودن طلا است، اما باتوجه به اعتبار مجموعه طلاسی، خریداران می‌توانند از اصالت طلای خود اطمینان کامل داشته باشند.

نگهداری طلا به صورت امن: این مجموعه طلای مشتریان را به صورت کاملا ایمن و بیمه شده در خزانه‌های خود نگهداری می‌کند تا هر زمان که نیاز داشتند، طلای خود را به صورت حضوری دریافت کنند.

خرید و فروش طلا به صورت 24 ساعته: با وبسایت و اپلکیشن طلاسی می‌توان در هر زمان و هر کجا، تنها با چند کلیک، معاملات طلای خود را انجام داد. به علاوه، امکان محاسبه قیمت نهایی طلا در اپلیکیشن طلاسی وجود دارد؛ به طوریکه با وارد کردن اطلاعات مربوط به طلا، قیمت نهایی آن به صورت خودکار محاسبه می‌شود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته: طلاسی در هفت روز هفته و حتی روز‌های تعطیل به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی آنلاین انجام می‌دهد تا مشتریان برای انجام معاملاتشان با محدودیتی مواجه نشوند.

خرید انواع طلا از «طلاسی»

طلاسی، پلتفرم خرید و فروش آنلاین طلای خام و بدون اجرت است. این مجموعه با قابلیت نقدشوندگی سریع، دارایی افراد را تضمین می‌کند تا در هر زمانی از شبانه‌روز بتوانند طلای خود را در سایت طلاسی فروخته و وجه آن را در سریع‌ترین زمان دریافت کنند. با استفاده از خدمات این مجموعه مانند مشاهده قیمت روز طلا، خرید آنلاین طلا و نظایر آن می‌توان در کمترین زمان ممکن و با تضمین اصالت محصول، خرید خود را انجام داد.

علاقه‌مندان برای خرید حضوری از طلاسی می‌توانند به نشانی تهران، میدان هروی، بازار طلای هروی سنتر، پلاک B44 یا برای تسهیل فرآیند خرید خود به صورت آنلاین به نشانی اینترنتی https://talasea.ir مراجعه کنند. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان طلاسی می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن 02191690818 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طلاسی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز