وزیر آینده ارتباطات به فکر تسهیل اعطای مجوز باشد

یارتیم - کاماپرس
ژیوار

پلتفرم یارتیم که از یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده، اکنون به سوددهی رسیده است. این پلتفرم تبلیغاتی در کنار فراهم آوردن امکان معرفی گستره وسیعی از محصولات بازار عمده، ارتباط مستقیم با تأمین‌کنندگان محصولات را نیز تسهیل می‌کند.

سیما احتشامی، مدیرعامل این پلتفرم در گفت‌وگو با کاماپرس با بیان اینکه یارتیم پلی میان عمده‌فروش و تولیدکننده و فروشندگان خرد آنلاین‌شاپ‌ها است، می‌گوید: «ما به آن‌هایی که به دنبال تامین کننده بازار کسب هستند خدمات می‌دهیم. یعنی از دارنده کسب کار خرد آنلاین تا دستفروش که در قدم اول به دنبال تامین کننده جنس هستند، ازپلتفرم ما استفاده می‌کنند. یارتیم واسطه و پلی میان این دو گروه است تا خرید آن‌ها چه نقد و چه اقساط اتفاق بیفتد.»

او درباره نحوه استفاده از یارتیم گفت: «خریدار وارد سایت می‌شود و بعد از پیدا کردن عمده‌فروش مورد نظرش مستقیم با او تماس گرفته و اقدام به خرید و ثبت آن می‌کند. ما هیچ پولی در قبال این کار دریافت نمی‌کنیم و سودی هم نمی‌گیریم. فقط معرفی می‌کنیم و به ازای معرفی از آگهی دهنده مبلغ ثبت آگهی را دریافت می‌کنیم.»

زمان راه اندازی اپلیکیشن «یارتیم»

شایان ذکر است که در حال حاضر یارتیم تنها سایت دارد، هرچند احتشامی و تیمش در حال برنامه‌ریزی انتشار اپلیکیشن هستند. او می‌گوید: هنوز بازار آنقدر کشش ندارد که اپ بالا بیاد و فکر می‌کنم حدود 6 ماه این کار زمان ببرد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

کار را برای پلتفرم‌های جوان تسهیل کنید

آن دسته از فعالان اکوسیستم که تازه متولد شده‌اند با مشکلات بیشتری دست به گریبان هستند. یارتیم هم از این قاعده مستثنی نیست. صاحبان این کسب و کار هم امیدوارند که با آمدن وزیر جدید فناوری شرایط بهتر شود. احتشامی به عنوان صاحب یک پلتفرم جوان در این‌باره می‌گوید: «همانطور که می‌دانید گرفتن مجوز و روند اعطای تسهیلات چقدر سخت و طاقت فرساست. ما برای انجام تبلیغات با بیشترین مشکل مواجه بودیم. مجوز گرفتن که جای خود داشت. مهم‌ترین مساله و درخواست من از وزیر آینده ارتباطات بحث تسهیل‌گری کار برای پلتفرم‌های جوان و همچنین بازنگری در قوانین اعطای مجوز است.

او ادامه می‌دهد که از طرف دیگر ما به شدت مشکل اجاره فضا و پرداخت حقوق داریم. من از یک چرخه‌ای صحبت می‌کنم که می‌شود به آن به عنوان تسهیل کار از سوی وزارتخانه یاد کرد. طبعا وزیر آینده فناوری می‌داند که من به عنوان یک بنیان‌گذار با چه مشکلاتی در اول راه مواجه هستم. ما انتظار نداریم این فرآیند در یک بازه زمانی کوتاه مثلا یک ساله حل شود، اما انتظار داریم کمی راه هموار شود تا ما هم بتوانیم در اکوسیستم فناوری، به ارائه خدمات بپردازیم.»

انتهای پیام

مرتبط با : یارتیمسیما احتشامی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز