خیابان های تهران میزبان تاکسی برقی یک میلیاردی می شود

میپلs60 تاکسی-کاماپرس
ژیوار

برند میپل از آن نام‌های جدید است که به لطف بک ایکس 3 پرو شناخته شده و از زیر شاخه‌های جیلی چینی به حساب می‌آید. حالا جدیدترین برنامه‌ای که برای این خودرو در نظر گرفته شده، کاربری به عنوان تاکسی است تا در کنار کی ام سی و ام وی ام آریزو 5 برقی، در ناوگان تاکسی‌های کشور قرار بگیرد.

کاماپرس در این گزارش میپل رویلان 60s، تاکسی برقی جدید را بررسی می‌کند.

رویلان 60S یک سدان تمام برقی با حداکثر 130 کیلومتر و شتاب صفر تا 100، 10 ثانیه‌ای است. باطری این خودرو توسط شارژرهای فست 30 ثانیه‌ای و توسط شارژهای شهری 6 ساعته پر می‌شود. این خودروها مناسب سفرهای 400 کیلومتری است.

میپلs60-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

امکانات رویلان 60S

این خودرو دارای فرمان برقی، ترمز پارک برقی، ۲ کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، قفل مرکزی، دوربین دنده عقب، انواع سیستم ترمز ABS + CBC + EBA + BA + BAS، هشدار رانندگی با سرعت کم، دوربین ۳۶۰ درجه، ۳ حالت رانندگی اکو، اسپرت و استاندارد، قابلیت ورود بدون کلید به کابین، ریموت استارت و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه‌های اختصاصی در ردیف دوم و بسیاری از امکانات دیگر است.

میپلs60 تاکسی-کاماپرس

قیمت رویلان 60S

در حال حاضر برای این خودرو قیمتی در نظر گرفته نشده اما آنطور که منابع چینی اظهار کرده‌اند قیمت این خودرو بیش از یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز