نگرانی از ژن خوب ؛ واکنش ها به معاونت اولی عارف

محمدرضا عارف-کاماپرس
ژیوار

روز گذشته محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب شد. او که پیش از این سابقه معاون اولی در دوره ریاست جمهوری خاتمی را هم در کارنامه خود دارد به صورت رسمی همکاری‌اش با دولت جدید را آغاز کرد. از زمان انتشار این خبر، حواشی زیادی از سوی طرفداران و منتقدان در شبکه‌های مجازی به راه افتاد.

کاماپرس، در این گزارش واکنش‌های کاربران شبکه اکس در رابطه با انتخاب محمدرضا عارف را بررسی می‌کند.

عارف-کاماپرس

محمدرضا عارف پس از انتصاب به عنوان معاون اول مسعود پزشکیان، در پستی در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «برای خدمت به مردم، به همراهی و کمک همه دوستداران ایران عزیز نیازمندیم.»

توییت عارف-کاماپرس

دریان سفر امید

در شبکه‌های اجتماعی برخی معتقدند محمدرضا عارف گزینه بسیار خوبی برای این پست است، چرا که او از نخبه‌های زمان خود بوده و از سوی دیگر شور و هیجان برخی از سیاستمداران را ندارد و می‌تواند برای دولت چهاردهم مناسب باشد.

عارف معاون اول رئیس جمهور-کاماپرس

عارف-کاماپرس

محمدرضا عارف-کاماپرس

انتخاب عارف-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ناگفته مشخص است برخی هم معتقدند او انتخاب خوبی برای معاونت اول نیست چرا که در موقعیت‌های حساس سکوت کرده و واکنشی از خود نشان نداده است. عده‌ای هم سن بالای او را بهانه کرده‌ و نوشته‌اند که او با این سن نمی‌تواند برای این پست مناسب باشد. از سوی دیگر انتخاب عارف بار دیگر حواشی صحبت‌های پسرش در مورد ژن خوب را دوباره سرزبان‌ها انداخته است.

توییت مخالفان عارف-کاماپرس

 

توییت مخالفان عارف-کاماپرس

توییت مخالفان عارف-کاماپرس

توییت مخالفان عارف-کاماپرس

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز