در تور سنت پترزبورگ از کجا خرید کنیم؟

تور سنت پترزبورگ - کاماپرس
ژیوار

برای بسیاری از افراد، خرید سوغاتی و یادگاری در سفر، یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر محسوب می‌شود. خرید از مراکز خرید شهر سنت پترزبورگ به عنوان دومین شهر بزرگ روسیه، می‌تواند جذابیت‌های سفر به این شهر را دوچندان کند. این شهر با مراکز خرید لوکس و مدرن خود، در کنار بازارچه‌های محلی، می‌تواند به خوبی تمام نیازهای گردشگران را برطرف کند. در ادامه، مناسب‌‌ترین و جذاب‌ترین مراکز خرید شهر سنت پترزبورگ معرفی شده‌است که با مراجعه به آن‌ها، می‌توان روند خرید سوغاتی را برای خود و خانواده آسان‌تر کرد.

گالریا (Galeria)

این مرکز خرید با طراحی شیک و بین‌المللی خود، بیش از 300 فروشگاه دارد و عرضه‌کننده محصولات از برندهای محبوب نظیر Louis Vuitton، Gucci، H&M و Zara است. گردشگرانی که به دنبال اجناس باکیفیت هستند، می‌توانند با خیال راحت، خرید متفاوتی را از این مرکز تجربه کنند. طراحی داخلی مدرن این مکان، در کنار فودکورت‌ها و رستوران و سینما، می‌تواند هر فرد مراجعه‌کننده‌ای را سرگرم کند و در کنار خرید، تجربه‌ای متفاوت را برای بازدیدکنندگان رقم بزند.

تور سنت پترزبورگ- کاماپرس

نِوِسکی سنتر  (Nevsky Center)

شاید بتوان این مرکز خرید را به عنوان مهم‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید در شهر سنت پترزبورگ معرفی کرد. در این مرکز خرید، انواع برندهای روسی و جهانی، با کیفیت بالا و تنوع بی‌نظیر، می‌توانند توجه هر گردشگری را به خود معطوف کنند. امکانات تفریحی این مرکز خرید نیز قابل قبول است و با وجود سینما و فودکورت، می‌توان برای کودکان و نوجوانان نیز سرگرمی ایجاد کرد و در رستوران‌ها و کافه‌ای این مرکز، به رفع خستگی و خوردن غذاهای باکیفیت پرداخت.

تور سنت پترزبورگ - کاماپرس

دریان سفر امید

بازار گاستینی دوور (Gostiny Dvor)

گردشگرانی که به دنبال خرید ارزان و مقرون به صرفه‌ هستند، می‌توانند با مراجعه به این بازارچه سرپوشیده، خرید دلچسبی را برای خود رقم بزنند. علاوه بر محصولات ارزان قیمت‌ و باکیفیت، در بازار گاستینی می‌توان لباس‌های برند و معروف را نیز خریداری کرد. این بازار در کنار تجربه خرید متفاوت، برای بازدیدکنندگان جذابیت بصری نیز دارد و با طاق ضربی خود، زیبایی چشم‌نوازی را به گردشگران هدیه می‌دهد. در واقع در کنار خرید، گردشگران می‌توانند از معماری قرن هجدهمی این بنا نیز لذت ببرند.

تور سنت پترزبورگ - کاماپرس

مرکز خرید DLT

بنای این مرکز خرید کاملا با حال و هوای شهر سنت پترزبورگ همخوانی دارد و با معماری قدیمی خود، در حال حاضر یکی از مراکز خرید منحصر به فرد شهر سنت پترزبورگ محسوب می‌شود. البته نمای داخلی بازسازی شده و فروشگاه‌های این مرکز شش طبقه، در زمینه فروش اجناس لوکس و گران‌قیمت فعالیت می‌کنند. حتی در صورتی که گردشگران تصمیمی برای خرید ندارند، بجای ماندن در هتل، می‌توانند با بازدید فضای داخلی این مرکز خرید، حال و هوای این شهر را بیشتر و بهتر لمس کنند.

تور سنت پترزبورگ - کاماپرس

مرکز خرید پاساژ (Passage Shopping Center)

این مکان را می‌توان یکی از زیباترین مراکز خرید شهر سنت پترزبورگ نامید. بنای داخلی از دید هنری، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌توان در این مرکز خرید، مانند یک بنای تاریخی، عکس‌های خاطره‌انگیزی را به یادگار گذاشت. در واقع با قدم‌زدن در این مرکز خرید، می‌توان به خوبی حس و حال روسیه قرن 18 و 19 را درک کرد. فضای داخلی مرکز خرید پاساژ در کنار تنوع مطلوب محصولات و فروشگاه‌های متعدد، به نحوی است که کمتر کسی دست خالی از آن خارج می‌شود.

تور سنت پترزبورگ - کاماپرس

مرکز خرید پیترلند (Piterland)

گردشگرانی که بیش از خرید، قصد تفریح دارند، می‌توانند با گشت و گزار در این مرکز خرید، لحظات مفرحی را برای خود و خانواده رقم بزنند. داخل این مرکز خرید، بزرگ‌ترین پارک آبی روسیه نیز احداث شده که می‌تواند برای بازدیدکنندگان، بخصوص کودکان و نوجوانان جذابیت زیادی داشته باشد. تجربه‌های منحصر به‌فرد نظیر کارتینگ، شبیه‌ساز پرواز، سینمای هفت بعدی و سالن اسپا می‌تواند تفریحات این مرکز خرید چهار طبقه را تکمیل کند.

تور سنت پترزبورگ - کاماپرس

خرید تور سنت پترزبورگ از طریق « نیک سام سفر »

آژانس مسافرتی نیک سام سفر بعنوان یکی از مراجع تخصصی در زمینه برگزاری تورهای خارجی، گزینه‌های متعددی را در اختیار گردشگران و علاقه‌مندان به سفر خارجی قرار می‌دهد. از مزیت‌های این مجموعه برگزاری تورهای لحظه‌ آخری با قیمت‌های مناسب و اقتصادی است و همین امر، امکان سفر را برای هر خانواده‌ای فراهم می‌کند؛ همچنین برای رفاه بیشتر گردشگران و کاهش دغدغه‌ها، امکان پرداخت اقساطی برای برخی از تورها فراهم شده‌است.

علاقه‌مندان به خرید تور سنت پترزبورگ می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی https://www.niksamsafar.com/ و یا تماس با شماره تلفن 02144272500 شرایط برگزاری و زمانبندی سفر به این شهر و دیگر شهرهای روسیه را جویا شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : نیک سام سفر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز