نرخ جدید تارا اتوماتیک و دنده ای در بازار / کاهش قیمت این مدل ها

ژیوار

قیمت‌های جدید خودروی تارا بسته به مدل و نوع گیربکس متفاوت است. در حال حاضر، قیمت برخی مدل‌های تارا از حدود ۴۰۰ میلیون شروع و تا یک میلیارد هم بالا می‌رود. اما متوسط قیمت این خودرو چیزی حدود ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان با مبلغی حدود ۷۵۰ میلیون تومان می‌توانند صاحب یک دستگاه تارا دنده‌ای صفر کیلومتر شوند.

به گزارش کاماپرس، خودرو تارا مدل اتوماتیک در مرداد ماه ۱۴۰۳ کاهش قیمت اندکی را تجربه کرده و در همین رابطه چند آگهی از مدل‌های مختلف خودرو تارا بررسی شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت خودرو تارا از ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون

یک تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با کارکرد ۴۵ هزار کیلومتر و با وضعیت موتور، شاسی و بدنه سالم با دور فرمان و شیشه دودی آمریکایی به قیمت ۶۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مهلت بیمه شخص ثالث این خودرو ۷ ماه است.

دریان سفر امید

قیمت یک تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد فقط چهار هزار و ۶۵۰ کیلومتر به قیمت ۶۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. موتور، شاسی و بدنه آن سالم هستند و ۶ ماه نیز از مهلت بیمه شخص ثالث آن باقی مانده است.

قیمت خودرو تارا دنده ای

یک دستگاه خودرو تارا مدل دنده‌ای ساخت سال ۱۴۰۲ با کارکرد تنها ۸ هزار کیلومتر با وضعیت موتور، شاسی و بدنه سالم به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. حدود ۴ ماه تا اتمام مهلت بیمه شخص ثالث این دستگاه باقی مانده است.

همچنین یک دستگاه خودرو تارا دنده‌ای صفر ساخت ۱۴۰۳ نیز با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. وضعیت همه قطعات این خودرو سالم و یک سال نیز تا پایان بیمه شخص ثالث این دستگاه باقی مانده است.

قیمت یک دستگاه خودرو تارا مدل V1 پنج دنده صفر کیلومتر ساخت سال ۱۴۰۲ نیز، ۷۶۵ میلیون تومان است. یک ماه تا پایان بیمه شخص ثالث این دستگاه فرصت باقی است و وضعیت موتور، شاسی و بدنه آن سالم است. همچنین این دستگاه سیستم پایداری Sep شخصی نیز دارد.

مدل‌های مختلف تارا با قیمت ۸۰۰ تا یک میلیارد تومان

قیمت یک دستگاه خودرو تارا مدل V1  پلاس ساخت سال ۱۴۰۳ صفر کیلومتر، ۸۱۰ میلیون تومان است. این دستگاه تارا شش دنده‌ای دارای بدنه بی‌خط و خش و سالم است و موتور و شاسی آن نیز سالم است.

یک دستگاه تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. طبق جزییات این آگهی، بدنه این دستگاه سالم و بی‌خط و خش است و شاسی‌های آن نیز سالم و پلمپ است.

یک دستگاه تارا V4LX نیز با قیمت یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. دنده این دستگاه مدل اتوماتیک است و تمامی اجزا و قطعات آن از جمله موتور، شاسی و بدنه آن سالم و بی‌خط و خش است.

کدام مدل تارا ارزان شده است؟

بر اساس آخرین اطلاعات، قیمت مدل‌های تارا در ماه مرداد ۱۴۰۳ کاهش اندکی داشته است. در این میان قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ هر دو کاهش یافته است. قیمت بازار تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ به حدود ۸۹۰ میلیون تومان و قیمت مدل ۱۴۰۳ به حدود ۸۸۸ میلیون تومان کاهش یافته است. این کاهش قیمت‌ها نسبت به دوره‌های قبلی، نشان‌دهنده تغییرات بازار و تاثیرات مختلف اقتصادی است.

انتهای پیام

مرتبط با : باما
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز