نرخ دلار 50 تومان کوتاه آمد!

ژیوار

امروز در حالی که به نظر می رسید بازارساز عرضه ارز را برای مدیریت قیمت به حداکثر رسانده با وجود منفی بودن بورس، قیمت دلار گران نشد و 50 تومان از قیمت قبلی عقب نشینی کرد.

به گزارش کاماپرس، وقتی بازار بورس امروز در همان دقایق ابتدایی تکلیف خود را با سرمایه گذاران روشن کرد و یکسره قرمزپوش شد معامله گران بازار ارز انتظار روزی رکوردشکن را در تصور خود پروراندند اما تا لحظه تنظیم این خبر – ساعت 15 روز دوشنبه 31 شهریورماه 1399 – تصورات آنها به حقیقت بدل نشد.

توقف قیمت و عقب نشینی امروز دلار را می توان به عرضه های حداکثری بازارساز و یا فروکش کردن تب فعال شدن مکانیسم ماشه نسبت داد چرا که به نظر می رسد در مورد مکانیسم ماشه به جز بازار بورس و بازار غیررسمی ارز ایران، هیچ کشور یا بازار دیگری آن را جدی نگرفته است!

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز به ۲۷,۲۰۰ (بیست و هفت هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل کاهش ۰.۱۹ درصدی را تجربه کرده و به عبارتی 50 تومان ارزان تر شده است.

گزارش وبسایت این روزنامه می افزاید: یورو امروز با افزایش ۰.۲۴ درصدی، از ۳۲,۲۴۷ (سی و دو هزار و دویست و چهل و هفت ) تومان به ۳۲,۳۲۶ (سی و دو هزار و سیصد و بیست و شش ) تومان رسید.

دریان سفر امید

نرخ دلار در صرافی ملی

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۶۲ تومان افزایش، ۳۵,۲۳۹ (سی و پنج هزار و دویست و سی و نه ) تومان نرخ گذاری شد.

صرافی ملی نیز امروز اندکی از نرخ دلار  کم کرد و بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۵۰(بیست و شش هزار و هشتصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۹۵۰(بیست و شش هزار و نهصد و پنجاه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 31,700(سی و یک هزار و هفتصد تومان) و قیمت فروش یورو 31,800(سی و یک هزار و هشتصد تومان) است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز