5 شرکت معروف که با حقوق بالای 40 میلیون تومان در تهران استخدام دارند

استخدام-شرکت-بزرگ-تهران-کاماپرس
ژیوار

کار در شرکت‌های شناخته شده معمولا آینده کاری و مزایای بهتری برای افراد خواهد داشت. افراد با اشتغال در این شرکت‌ها علاوه بر کسب رزومه قابل قبول، آینده کاری درخشان تری پیش رو خواهند داشت.

کاماپرس در این گزارش 5 شرکت معروف که با حقوق بالای 40 میلیون تومان در تهران استخدام می‌کنند را مورد بررسی قرار داده است.

حقوق بالای 40 میلیون برای مدیر مالی

مجموعه تفریحی توریستی دشت نور، آماده‌ی همکاری با افراد متخصص برای پوزیشن مدیر مالی است. این مجموعه به فردی نیاز دارد تا پتانسیل کافی برای نظارت بر سیستم ارزش افزوده، تسلط کامل بر حسابرسی داخلی و ارائه صورت‌های مالی داشته باشد. برای چنین موقعیت شغلی حقوق از 40 میلیون  تومان در نظر گرفته شده است.

استخدام-شرکت-برتر-کاماپرس

مدیر مالی و اداری برای شرکت الماس امید؛ 40 میلیون ماهیانه

شرکت الماس امید فعال در حوزه فروش لوازم خانگی با دارا بودن 8 شعبه در تهران و مشهد به دنبال مدیر مالی و ادارای برای گسترش کار خود است. از شرایط کار در این مجموعه تسلط به اصول و استانداردهای حسابداری به ویژه حسابداری فروش، توانایی ارتباط سازنده با بانک‌ها، اداره دارایی و سایر ارگان‌ها، کنترل هزینه‌ها و بودجه‌بندی و تسلط به نرم افزارهای مالی رایج است. برای چنین پوزیشنی 40 میلیون تومان حقوق ماهیانه تعیین شده است.

دریان سفر امید

برنامه نویس شرکت دانش بنیان باسط پروژه

یکی از شرکت‌های بزرگ دانش بنیان با نام باسط پروژه تهران، برای جذب یک برنامه نویس آگهی داده است. فرد مورد نظر علاوه بر روحیه کار تیمی و مسئولیت پذیری باید تخصص کامل در این زمینه هم داشته باشد. همچنین در صورت ارزیابی شایستگی بعد از دو الی سه سال افراد امکان پبوستن به تیم برون مرزی اروپا و خاورمیانه را خواهند داشت. حقوق ماهانه این نیرو 35 میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

مدیر کارخانه پنتر با 40 میلیون حقوق ماهیانه

گروه کارآفرینی پنتر، برای یک مدیر در کارخانه با مدرک مدیریت صنعتی اعلام نیاز کرده است. چنین نیرویی علاوه بر تخصص و تجربه باید دارای مشروعیت رفتاری و برخوردار از ویژگی‌های شخصیتی لازم برای همکاری و ایجاد تعامل در محیط کار هم باشد. محل حضور تمام وقت این نیروی مورد نیاز، محدود شهرک صنعتی شمس آباد است و حقوق این پوزیشن شغلی از 40 میلیون تومان خواهد بود.

40 میلیون برای مدیر فروش شرکت پایون

شرکت توزیع کالای پایون، در حوزه برندهای معتبر جهانی محصولات آرایشی و بهداشتی فعال است. این مجموعه برای گستردگی کار خود به یک مدیر فروش نیاز دارد و از برخی شرایط مورد نظر، برنامه ریزی برای افزایش فروش منطقه‌ای، دانش کافی برای آموزش به پرسنل و ذهن استراتژیک و آماده مشارکت در حل مسائل قید شده است. برای چنین نیرویی ماهیانه 40 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز