شاهین پلاس سایپا به مرحله فروش رسید

شاهین پلاس-کاماپرس
ژیوار

شنیده ها حاکی از آن است که شاهین پلاس، این هفته برای فروش گذاشته می‌شود. این تیپ از شاهین که گران‌ترین خودرو سایپا است، به احتمال زیاد در محدوده یک میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، پس از مدت‌ها انتظار، خودرو شاهین پلاس مدتی قبل در نمایشگاه‌های داخلی نمایش داده شد و احتمالا به زودی با قیمت کارخانه‌ای 810 تا 840 میلیون تومان عرضه می‌شود.

در طرح فروش شاهین پلاس، باید مبلغ 400 تا 450 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت، واریز شود. البته در روزهای آتی شرایط فروش به صورت رسمی و با اعلام جزئیات قیمت در دسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

شاهین پلاس تغییرات فنی دارد

این خودرو تقریبا دست نخورده مدل قبلی است اما در زمینه فنی تغییراتی داشته است. از سوی دیگر، شاهین پلاس امکانات بیشتری از جمله گرمکن صندلی جلو، تنظیم برقی 6 جهته صندلی راننده و شیشه‌های دودی دارد. سیستم تهویه مطبوع، دوربین دنده عقب و سنسور رصد باد تایرها از امکانات دیگر این خودرو است.

قیمت بالای خودروهای داخلی

در این میان یکی از مواردی که می‌توان در نقد این خودرو به آن اشاره کرد، قیمت بالای شاهین است. این درحالی است که با واردات خودروهای کارکرده امکان اینکه مردم بتوانند خودروهای خارجی با قیمت‌های پایین‌تر را خریداری کنند، بیشتر است. در این میان اما قیمت حدودا یک میلیاردی شاهین پلاس می‌تواند کمی عجیب و بحث برانگیز باشد.  ناگفته نماند که چند روز پیش هم خودروی ری را، محصول جدید ایران خودرو، بالای یک میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز