خرید آپارتمان 3 خوابه در گیشا چقدر بودجه می‌ خواهد؟

گیشا_کاماپرس
ژیوار

اگر بخواهید در غرب تهران در محله‌ای قدیمی و درعین‌حال مدرن و جذاب صاحب‌ملک شوید گیشا می‌تواند گزینه مناسبی باشد. خانه‌های سه‌خوابه در این محدوده متراژهای متفاوتی دارند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نرخ خرید خانه‌های سه‌خوابه در این منطقه پرداخته است.

قیمت آپارتمان 90 تا 150 متری در گیشا

برای خرید یک خانه 98 متری سه‌خوابه در خیابان گیشا 15میلیارد و 200 میلیون تومان باید هزینه کنید. آپارتمان مورد نظر سال 1398ساخته شده و در دکوراسیون آن از کف لمینت و کابینت‌های هایگلاس استفاده کرده‌اند. این ملک دارای کمد دیواری‌های عمیق و بزرگ و جادار است. سالنی خوش نقشه و بدون پرتی از دیگر ویژگی‌های این ملک است.

شما می‌توانید یک واحد 140 متری که ویو آن فضای سبز است در محله گیشا را به قیمت 21 میلیارد تومان خریداری کنید. این واحد سال 1397 ساخته شده است. ملک مذکور در طبقه اول واقع شده و یک اتاق مستر با جکوزی دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

در یکی از خیابان‌های زوج گیشا یک واحد 148 متری که سال 1402 ساخته شده 27 میلیارد تومان قیمت دارد. این ساختمان 6 متر انباری، 2 پارکینگ سندی، درب هوشمند و روف گاردن دارد. این خانه نیمه مبله بوده و همه وسایل برقی به کار رفته در  آشپزخانه آن از مارک بوش انتخاب شده است.

آپارتمانی 111 متری ساخته شده در  سال 1374  در محله گیشا 12 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت دارد. این ساختمان کاملا بازسازی شده و تمیز به خریدار ارائه می‌شود. متریال استفاده شده در این واحد همه از برندهای روز دنیاست. ملک در طبقه اول واقع شده و دارای 2 پارکینگ، انباری و آسانسور است.

گیشا_کاماپرس

قیمت آپارتمان 3 خوابه در گیشا

۱۶۴ متر آپارتمان در خیابان گیشا 24 میلیارد قیمت گذاری شده است. این ملک با ویو ابدی در طبقه چهارم واقع شده است. کل آپارتمان 5 طبقه تک واحدی است. ساختمان در سال 1394ساخته شده و در آن سونا و جکوزی و سالن ورزشی تعبیه شده‌اند. یک اتاق خواب کینگ مستر و آشپزخانه بزرگ از ویژگی‌های این واحد است.

یک واحد 167 متری  که ساخت سال 1402 است 31 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد. این ساختمان پارکینگ و آسانسور و انباری داشته و داخل واحد با متریالی از برندهای روز تزیین شده است. داخل سند برای این واحد 2 پارکینگ ثبت شده که قابلیت پارک 3 ماشین را دارد.

قیمت یک آپارتمان 181 متری در گیشا 51 میلیارد و 600 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دارای یک تراس بزرگ 30 متری با قابلیت چیدمان کامل است. این ملک نوساز، پارکینگ، انباری و آسانسور دارد.

یک آپارتمان 165 متری نوساز که سال 1402 ساخته شده 28 میلیارد قابل خریداری است. ساختمان مورد نظر 5 طبقه بوده و ملک در طبقه 3 واقع شده است. این واحد همه امکانات از جمله پارکینگ سندی، انباری و آسانسور نیز داشته و مالک مایل به معاوضه این واحد با واحدهای 70 تا 100متری در منطقه است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز