بهترین شهر برای خرید ویلا در شمال شهریور ۱۴۰۳

ژیوار

شمال کشور به دلیل داشتن آب و هوای خوب، مناظر زیبا و دور بودن از هیاهوی شهرهای بزرگ همواره مقصد سرمایه‌گذاری افراد بسیاری بوده است. در میان استان‌های شمالی، استان مازندران نسبت به استان‌های گیلان و گلستان طرفداران بیشتری برای خرید ویلا دارد چراکه به پایتخت نزدیک بوده و دسترسی به آن آسان است. از میان شهرهای استان مازندران شهرهای نوشهر، متل قو، چالوس و نمک‌آبرود به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی عالی، نزدیکی به دریا و جنگل همچنین جاده عبوری با گذر از ساحل و جنگل از زیباترین و پرطرفدارترین شهرهای ویلایی کشور هستند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین شهر و منطقه برای خرید ویلا در شمال می‌پردازد.

خرید ویلا در شمال - کاماپرس

آشنایی با بهترین شهر برای خرید ویلا در شمال

با انتخاب جاده چالوس، با گذراندن مسافتی حدودا 180 کیلومتری وارد شهرستان چالوس می‌شوید که پس از آن با عبور به سمت شرق وارد شهرستان توریستی نوشهر خواهید شد. اگر قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید،  شهر نوشهر و روستاهای اطراف آن با فاصله اندک از دریا و جنگل بهترین گزینه برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری ‌هستند. خرید ویلا در نوشهر مزایای بسیاری دارد که قطعا می‌تواند اهداف خریداران را تأمین کند.

آب و هوای عالی و هوای تمیز: برای بسیاری از افراد خرید ویلا در شمال به معنای فرار از آلودگی روزافزون کلان‌شهرها است. دمای هوای نوشهر مطلوب بوده اما مانند هر منطقه دیگری از شمال کشور رطوبت بالایی هم دارد. هوای نوشهر به نسبت شهرهای مدرن و توریستی پاک بوده که نکته مهمی در بالا بردن کیفیت زندگی به شمار می‌رود.

دریان سفر امید

زمین حاصلخیز و آب کافی: مشکل آب در بسیاری از استان‌های ایران باعث کاهش ارزش ملک در منطقه شده است. البته ارزش ملک در استان‌های پر آب کشور را نیز افزایش داده است. نوشهر دارای زمین‌های حاصلخیز و آب کافی بسیاری است؛ بدین جهت با خرید ویلا در نوشهر با مشکل آب و خاک مواجه نخواهید بود.

تنوع قیمت ویلا در نوشهر: با داشتن بودجه محدود، خرید ملک در کلان‌شهری مانند تهران بسیار سخت و بعضا ناممکن است اما در نوشهر تنوع قیمتی بالا، پیدا کردن ویلا برای انواع بودجه و سلیقه را ممکن ساخته است.

امکانات رفاهی فراوان: نوشهر یک شهر پیشرفته در استان مازندران بوده که به عنوان یکی از مهم‌ترین بنادر اقتصادی و تجاری ایران نیز شناخته می‌شود. به همین دلیل امکانات رفاهی بسیاری نیز در شهر ایجاد شده و هر روز نیز در حال افزایش است.

جاذبه‌های گردشگری: اگر خرید ویلا در شمال برای شما به معنای استراحت و تفریح است، خرید ویلا در نوشهر انتخاب مناسبی است چراکه این شهر به چندین منطقه گردشگری زیبا و مشهور نزدیک است. از نوشهر تا پارک جنگلی سی‌سنگان و دریاچه ممرز فاصله کمی وجود دارد. علاوه‌ بر آن بندر نوشهر نیز بسیار دیدنی است. همچنین بازدید از سد آویدر نیز خالی از لطف نیست.

آشنایی با مناسب‌ترین منطقه در شمال برای خرید ویلا

غالبا موقعیت مکانی ویلا موضوع بسیار مهمی برای خریداران آن خواهد بود. برای خرید ویلا در شمال با قیمت کمتر و چشم‌اندازی خیره‌کننده، خرید ویلای جنگلی گزینه مناسبی است چراکه ویلاهای جنگلی قیمت ارزان‌تری نسبت به ویلاهای ساحلی دارند. این ویلاها غالبا در مناطق جنگلی، کوهستانی همچنین دور از محیط شهری یا امکانات رفاهی خاص ساخته می‌شوند؛ به همین دلیل قیمت ارزان‌تری دارند. به طوریکه بسیاری از مردم محلی نیز ترجیح می‌دهند تعطیلات آخر هفته خود را در این مناطق بگذرانند. خرید ویلای جنگلی یا کوهستانی در نوشهر بهترین انتخاب برای سرمایه‌گذاری همچنین لذت بردن از مناظر زیبای آن خواهد بود.

خرید ویلا در نوشهر با «املاک ساحل»

املاک ساحل از سال 1384  فعالیت خود را در منطقه توریستی نوشهر-سیسنگان به جهت خرید و فروش ویلا، زمین و آپارتمان آغاز کرد. شما می‌توانید ویلای موردنظرتان را از طریق وبسایت مشاورین املاک ساحل به نشانی اینترنتی https://www.amlaaksahel.ir بررسی کرده و سپس برای مشاهده ملک از نزدیک به‌ صورت حضوری قرار ملاقات بگذارید. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان جهت خرید ملک می‌توانند با شماره تلفن‌های 09124902757 و 01152170050 تماس گرفته و یا به نشانی مازندران، نوشهر، سی‌سنگان، 20 متر داخل ورودی پی کلا مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک ساحل
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز