بهترین تورهای ارمنستان برای نیمه دوم ماه مرداد + قیمت

ژیوار

ارمنستان علی‌رغم وسعت کم، تعداد بالایی جاذبه دیدنی تاریخی و طبیعی را در دل خود جای داده است. تابستان بهترین زمانی است که می‌توان به ارمنستان سفر کرد و از تماشای صومعه‌ها، معابد و کاخ‌های مشهور، دریاچه و آبشارهای این کشور لذت برد. خوشبختانه مسافران ایرانی به‌خاطر آسودگی از دردسر ویزا می‌توانند به‌فاصله کمی پیش از شروع سفر به ارمنستان، نسبت به رزرو تور اقدام کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین تورهای ارمنستان در نیمه دوم مرداد را معرفی می‌کند.

1- تور ارمنستان 20 و 27 مرداد

آژانس مسافرتی مانیا پرواز در تاریخ‌های 20 و 27 مرداد به مقصد ارمنستان تور برگزار می‌کند. قیمت این تورها با توجه به تاریخ حرکت و هتل محل اقامت متفاوت است.

حداقل هزینه تور ارمنستان مانیا پرواز روز 20 مرداد در صورت اقامت در اتاق دوتخته در هتل میراژ ایروان برای هر فرد بزرگسال 15 میلیون و 120 هزار تومان است. تور روز 27 مرداد این آژانس نیز 15 میلیون و 620 هزار تومان قیمت دارد. خدمات تور شامل بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، سیم کارت اعتباری، بیمه مسافرتی و لیدر فارسی زبان است. حمل و نقل تور هوایی برعهده شرکت هواپیمایی قشم ایر است.

2- تور ارمنستان 19 مرداد

تور مرداد آژانس بیسان سیر به مقصد ایروان در تاریخ‌ 19 مرداد برگزار می‌شود. تور این آژانس به‌مدت 4 شب برگزار می‌شود و حمل و نقل هوایی آن را شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به عهده دارد. حداقل هزینه این تور حدوداً برابر با 17 میلیون و 590 هزار تومان است که برای فردی بزرگسال درصورت اقامت در اتاقی دوتخته از هتل بلا در نظر گرفته شده است. صبحانه، بیمه مسافرتی، سیم کارت اعتباری، بلیت رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان خدمات تور را تشکیل می‌دهند.

دریان سفر امید

3- تور 7 روزه ایروان

آژانس مسافرتی ابرآسا پرواز در روزهای 15، 18 22، 25 و 29 مرداد تورهایی را به‌مدت 7 شب به مقصد ارمنستان برگزار می‌کند. حمل و نقل این تورها به‌صورت هوایی است و  هواپیمایی کاسپین آن را بر عهده دارد. قیمت تور بسته به زمان شروع آن بین 16 تا 18 میلیون تومان است. این آژانس تورهای 3 شبه و 4 شبه را نیز در همین تاریخ‌ها با حداقل قیمت 13 میلیون تومان برگزار می‌کند. بلیط رفت و برگشت با هواپیما، رزرو هتل ارمنستان، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و تورلیدر فارسی زبان خدماتی هستند که آژانس ابرآسا پرواز به مسافران ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

4- تور زمینی و هوایی

آژانس فاراگشت کورش کبیر تورهای ارمنستان را به دو صورت زمینی و هوایی در مدت‌های مختلف برگزار می‌کند که قیمت این تورها بسته به هتل محل اقامت و شیوه حمل‌ونقل متفاوت است. تور هوایی ارمنستان آژانس فاراگشت برای هر بزرگسال درصورت اقامت در اتاقی 2 تخته در هتل باکسوس 16 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد. حداقل قیمت تورهای زمینی این آژانس نیز درصورت اقامتی 2 شبه در هتل باکسوس، 6 میلیون و 850 هزار تومان است. صبحانه، ترانسفر ترمینال به هتل و برعکس، بلیط رفت و برگشت و بیمه مسافرتی خدمات تورهای 3 روز و 4 شبه را تشکیل می‌دهند. تورهای 2 شب و 3 روزه ترانسفر ندارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشتفاراگشتمانیا پرواز
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز