هرآنچه لازم است درباره ری را بدانید/ قیمت نهایی اعلام شد

ری را-کاماپرس
ژیوار

ری‌را اولین کراس اوور ملی ایران خودرو که در اواخر سال 1402 روی خط تولید قرار گرفت امروز به صورت رسمی قیمت‌گذاری شد.

به گزارش کاماپرس، بعد از کش‌وقوس‌های فراوان انتظارها به پایان رسید و ری‌را با قیمت نهایی 1.270.000.000 به بازار عرضه خواهد شد.

ری را-کاماپرس

قدر ت بالای ری‌را

پروژه تولید ری‌را از اواخر دهه 90با نام K125 آغاز شد و برای اولین بار در تیر ماه 1401در معرض دید خبرنگاران قرار گرفت. طراحی و تولید ری‌را ایران خودرو روی پلتفرم متعلق به نسل دوم پژو 2008انجام شده است.

اما چرا برای ری‌را این همه تبلیغات شد و همه منتظر این خودرو هستند؟ باید بگویم ری‌را دارای یکی از مدرن‌ترین طراحی‌ها را میان خودروهای ایرانی دارد. همچنین از آن به عنوان فول آپشن‌ترین خودرو ایرانی هم یاد می‌کنند و در کنار تمام این موارد، قدرت خوبی هم دارد.

دریان سفر امید

ری را-کاماپرس

مشخصات ظاهری ری را

همانطور که گفته شد ری‌را ایران خودرو روی پلتفرم نسل دوم پژو 2008ساخته شده و همین دلیلی است که این خودرو شباهت‌هایی با همتای فرانسوی خود دارد.

طراحان ایران خودرو در کنار ظاهر به روز و مدرن ری‌را سعی کرده‌اند به این خودرو یک ظاهر اسپرت هم بدهند؛ برای مثال اضافه کردن دو سراگزوز بر روی سپر که ظاهر اسپرت بیشتری به این خودرو داده است، همچنین این خودرو کمی به هیوندای سانتافه 2021، لاماری ایما و ام وی ام X22 پرو شباهت دارد.

بیشتر بخوانید:

اگر بخواهم صادق باشم، ری‌را ایران خودرو در مقایسه با محصولات روز جهانی، چندان خودرو چشم‌گیر به نظر نمی‌آیند، اما به جرات می‌توان گفت طراحی خودرو ایرانی را یک پله جلوتر برده است.

ری را-کاماپرس

آپشن‌ها و امکانات ری را

این موضوع که ری‌را بیشترین امکانات و آپشن‌های موجود را در خود جای داده چیز عجیبی نیست؛ چرا که این خودرو جدیدترین و رده‌بالاترین محصول ایران خودرو است و باید هم در میان دیگر خودروهای داخلی امکانات بهتری داشته باشد.

کروز کنترل، سیستم حرکت در سربالایی و سرازیری، اتوهلد، دوربین 360، آی کانکت (خودرو متصل)، سیستم کنترل پایداری و کشش، ترمز کمکی، سنسور پارک جلو، سنسور پایش فشار باد تایر، صندلی برقی راننده و سرنشین جلو، چراغ گردشی، در برقی صندوق با حسگر پا و سنسور باران را میتوان به عنوان برترین آپشن‌های ری‌را معرفی کرد.

البته ناگفته نماند امکاناتی مثل هشدار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک و شارژر وایرلس در فهرست تجهیزات ریرا ایران خودرو دیده نمی‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز