جدیدترین قیمت برلیانس صفر و کارکرده در بازار / مرداد 1403

برلیانس_کاماپرس
ژیوار

برلیانس به دلیل دارا بودن برخی ویژگی‌های خاص جزو خودروهای پرطرفدار در بازار کشور بوده و تا امروز توانسته نیازهای خریداران خودروهای هاچبک، سدان و کراس اوور شهری را برآورده کند.

کاماپرس در این گزارش، قیمت مدل‌های مختلف برلیانس در مرداد 1403 را بررسی کرده است.

برلیانس H330 اتوماتیک 1500cc، مدل ۱۳۹۶

این مدل برلیانس به رنگ نقره‌ای آگهی شده است. وضعیت موتور و شاسی‌ها سالم و پلمپ اعلام‌شده و وضعیت بدنه رنگ‌شده است. قیمت این ماشین 645 میلیون تومان بوده و مانیتور و دوربین عقب هم دارد. کارکرد ماشین 95 هزار کیلومتر عنوان شده است.

برلیانس_کاماپرس

برلیانس H330 اتوماتیک 1650cc، مدل ۱۳۹۷

این ماشین سفیدرنگ با وضعیت موتور و شاسی‌های سالم و پلمپ آگهی شده است. به گفته فروشنده ماشین سالم کم کارکرد و ازنظر وسایل کاملاً فابریک است. مهلت بیمه ماشین 12 ماه و قیمت آن 760 میلیون تومان اعلام‌شده است. این خودرو 93 هزار کیلومتر کارکرد دارد.

دریان سفر امید

قیمت برلیانس H330 مدل ۱۳۹۵

این خودرو با 98 هزار کیلومتر کارکرد و رنگ سفید، 480 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. شاسی جلو ماشین ضربه خورده و شاسی عقب سالم است. موتور و جلوبندی تازه تعمیر شده و شیشه‌ها دودی و لاستیک‌های جلو نو هستند.

بیشتر بخوانید:

برلیانس H320 اتوماتیک مدل ۹۵

این ماشین با 150 هزار کیلومتر کارکرد با رنگ مشکی چند لکه دارد. فروشنده این ماشین به معاوضه نیز تمایل دارد. قیمت این خودرو 460 میلیون تومان اعلام‌ شده است.

برلیانس H220 دنده‌ای

این مدل خودرو 250 هزار کیلومتر کارکرد دارد و با رنگ مشکی‌ عرضه شده است. موتور و شاسی‌ها سالم‌اند و بدنه خط و خش جزئی دارد. قیمت این ماشین 398 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برلیانس_کاماپرس

برلیانس H320 اتوماتیک مدل ۱۴۰۰

این ماشین 25 هزار کیلومتر کارکرده و  وضعیت موتور و شاسی‌ها سالم و بدنه آن بدون خط و خش است. لاستیک‌های جلو نو و 9 ماه بیمه دارد. قیمت این ماشین 920 میلیون تومان اعلام‌شده است.

قیمت برلیانس بسیار تمیز مدل ۹۸

این برلیانس سفیدرنگ 80 هزار کیلومتر کارکرد داشته و رنگ آن سفید است. موتور و شاسی‌ها سالم و پلمپ است و بدنه خط و خش جزئی دارد. گلگیر جلو بدون رنگ صافکاری شده و کل قطعات مصرفی تازه تعویض است. این ماشین 475 میلیون تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز