حمایت ۱۵۰ میلیارد دلاری از کسب‌وکارهای کوچک

ژیوار

محمدصادق سبحانی، مدیر عامل شرکت تریگ‌آپ، در یک کنفرانس خبری روز سه‌شنبه درباره مدل جدید سرمایه گذاری میکرو وی‌سی صحبت کرد.

به گزارش کاماپرس، او اعلام کرد که تریگ‌آپ در سال 1403 قصد دارد تا 150 میلیارد تومان را برای حمایت از کسب‌وکارهای جوان و نوپا در فازهای مختلف پیش شتاب دهی، شتاب‌دهی و میکرو وی‌سی سرمایه گذاری کند. از این مقدار، 60 درصد آن به مدل میکرو وی‌سی اختصاص خواهد یافت.

در این مدل، فاصله میان کسب‌وکارهای توسعه‌یافته و کسب‌وکارهایی که تازه از برنامه‌های شتاب‌دهنده خارج شده‌اند، کم می‌شود. همچنین، تریگ‌آپ تصمیم گرفته است تا نسبت به گذشته، سرمایه بیشتری را به این کسب و کارها اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:‌

مهدی اسکویی، مدیر سرمایه گذاری تریگ‌آپ، در ادامه این کنفرانس توضیح داد که نقش تریگ‌آپ به عنوان یک میکرو وی‌سی، پشتیبانی و هدایت کسب‌وکارها برای رسیدن به نقطه‌ای است که قادر به جذب سرمایه بیشتر شوند.

دریان سفر امید

اسکویی اضافه کرد که هوش مصنوعی، هوشمند سازی صنایع، لجستیک، سلامت، بهینه‌سازی انرژی و امنیت غذایی از اولویت‌های تریگ‌آپ برای مدل سرمایه‌گذاری میکرو وی‌سی هستند.

در دهه گذشته، تریگ‌آپ بیش از 63 سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوپا انجام داده و 13 خروج موفقیت‌آمیز داشته است. همچنین، بیش از 160 تیم از خدمات پیش شتاب دهی تریگ‌آپ استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز