۱۰ نکته برای آشنایی با شتابدهنده تریگ آپ

«شتابدهنده تریگ آپ» در سال 1394 به منظور حمایت از استارتاپ‌ها و فعالان اکوسیستم کارآفرینی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با در اختیار قرار دادن شبکه‌ای از متخصصان، سرمایه گذاران داخلی و بین المللی و ارتباط با نهادهای موثر این حوزه، کارآفرینان جوان را در مسیر راه اندازی یک کسب و کار موفق همراهی می‌کند.

کاماپرس در ادامه با ارائه 10 نکته از این مجموعه، اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار فعالان و علاقمندان حوزه کارآفرینی و انواع مختلف استارتاپ‌ها قرار می‌دهد؛

1. تریگ‌آپ در حال حاضر با مدیریت سید حمیدرضا علوی مشغول به فعالیت است. این شتابدهنده روی حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های سلامت، مالی، آموزشی، راهکارهای سبک زندگی و حوزه مدیریت منابع طبیعی تمرکز دارد.

2. عمده فعالیت این مجموعه در سه مرحله پیش شتابدهی، شتابدهی و پسا شتابدهی، در بازه‌های زمانی مشخص انجام می‌شود.

3. تریگ آپ به تیم‌های استارتاپی متقاضی خدمات مشاوره‌ای و منتورشیپ نیز ارائه می‌دهد. در جهت ارائه همین خدمات، برنامه‌ای تحت عنوان «دوشنبه‌های همراهی» توسط این مجموعه برای متقاضیان شهر مشهد تدارک دیده شده است.

راز آسمان پایتخت

4. این شتابدهنده تاکنون انجام 300 مصاحبه حضوری و آنلاین و هزار و 337 ایده ارزیابی شده را در کارنامه کاری خود دارد. در این مجموعه 43 تیم پذیرفته شده و 9 هزار و 775 نفر ساعت آموزش به ثبت رسیده است.

5. همراهان تریگ آپ مجموعه‌های تیوان، ابرآروان، شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن، فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان-فناپ- و … هستند.

6. این مجموعه به تیم‌های منتخب در برنامه شتابدهی، سرمایه اولیه نقدی معادل 50 میلیون تومان ارائه می‌دهد. البته در شرایط خاص، پس از بررسی ایده و نیازمندی‌ها، احتمال افزایش سرمایه گذاری وجود خواهد داشت.

7. تریگ آپ علاوه بر سرمایه گذاری نقدی، محل برگزاری جلسات، مکان مناسب برای استقرار تیم به مدت 9 ماه، منتورهای فنی کسب و کار، اتصال به بازارهای ایران و جهان و نیز زیرساخت‌هایی مانند سرور، اینترنت و … را در اختیار تیم‌های پذیرفته شده می‌گذارد.

8. پس از اتمام برنامه شتابدهی، این مجموعه کسب وکارها را در کنار سرمایه گذاران قرار داده تا براساس نیاز خود، سرمایه مناسب را جذب کنند. تریگ‌آپ در رویدادی به نام دمو دی شبکه سرمایه گذاران را در کنار استارتاپ‌ها قرار می‌دهد.

9. این شتابدهنده در ازای کلیه خدماتی که به استارتاپ‌ها ارائه می‌دهد، 15 درصد از سهام شرکت آینده استارتاپ‌ها را دریافت خواهد کرد.

10. وبلاگ این مجموعه حاوی اخبار عمومی، مقالات، اطلاعات و محتوای آموزشی و کارگاه‌های آموزشی است.

مرتبط با : تریگ‌آپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز