زیباترین جزایر پرنس استانبول کدامند؟

ژیوار

جزایر پرنس استانبول از معروف‌ترین جزایر این شهر هستند که علت نام گذاری آن‌ها داستان جالبی دارد. در دوران بیزانس به دلیل اختلافاتی که بر سر حکومت به وجود آمد، شاهزادگان از سوی امپراطور به جزایری در نزدیکی استانبول تبعید شدند. این جزایر نیز بخاطر حضور افراد سلطنتی رونق بیشتری گرفتند و نام پرنس به آن‌ها داده شد. امروزه بخصوص در فصل تابستان افراد معروف زیادی برای استراحت به این مناطق سفر می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش زیباترین جزایر پرنس تور استانبول را معرفی می‌کند.

جزیره بویوک آدا در استانبول

بویوک آدا بزرگ‌ترین جزیره از جزایر پرنس استانبول است و مساحتی در حدود 5 کیلومتر مربع دارد. این جزیره تنها دارای دو قله است که دره‌ای سرسبز در بین آن‎ها به چشم می‌خورد. در این منطقه زیبا، یک کلیسا و صومعه آگیوس نیکولائوس واقع شده‌اند. طبیعت این ناحیه بسیار بکر و زیبا است و تنها قدم زدن در خیابان‌های آن می‌تواند برای یک مسافرت لذت‌بخش کافی باشد.

البته در این جزیره کلیساهای قدیمی و قابل توجهی مانند کلیسای ارتدکس یونانی پاناژیا و کلیسای هاگیوس دمتریوس نیز قرار دارند. در میدان اصلی بویوک آدا می‌توان غذاهای ترکی خوشمزه‌ای را امتحان کرد.

دریان سفر امید

جزیره هیبلی آدا در تور استانبول

دومین جزیره بزرگ از مجموعه جزایر پرنس استانبول، هیبلی آدا نام دارد و در زمستان حدود 5500 نفر در آن زندگی می‌کنند. این جزیره زیبا در طول تابستان به قدری شلوغ می‌شود که تعداد ساکنین آن به حدود 30 هزار نفر می‌رسد. کنسرت‌های کوچک زیادی در فضای باز این منطقه اجرا می‌شوند. همچنین در این جزیره یک باشگاه شنا و تناسب اندام نیز وجود دارد.

خانه عصمت اینونو، دومین رئیس جمهور ترکیه، از بخش‌های دیدنی مهم جزیره هیبلی آدا است. این خانه به عنوان موزه‌ای تاریخی، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. علاوه بر آن، این جزیره بناهایی با معماری بسیار زیبا دارد که از بین آن‌ها می‌توان به کلیسای بیزانسی کاماریوتیسا و قبر ادوارد باریون، دومین سفیر ملکه الیزابت اول، اشاره کرد.

جزیره بورگاز آدا در استانبول

از دیگر جزایر پرنس استانبول جزیره‌ای با نام بورگاز آدا است که در آن تنها یک تپه دو متری قرار دارد. این جزیره زیبا سومین جزیره بزرگ پرنس است. جزیره بورگاز آدا موزه‌ای جذاب به نام سایت فایک عباسیانیک دارد. همچنین یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های این جزیره، قلعه‌ای تاریخی مربوط به زمان دمتریوس اول مقدونی است. نام این جزیره نیز از همین قلعه گرفته می‌شود.

یکی از بهترین کافه‌های تور استانبول نیز در جزیره بورگاز آدا واقع شده است. این کافه با نام فور لتر ورد، بهترین قهوه‌های جزیره را تهیه می‌کند. علاوه بر آن، این کافه محیط داخلی جذابی دارد و گردشگران زیادی به آن جذب می‌شوند.

جزیره کیانلی آدا در استانبول

جزیره کیانلی آدا نسبت به سه جزیره دیگر کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ اما با این حال اهمیت بسیار زیادی دارد و بازدید از آن خالی از لطف نیست. خانه‌های دنج و سواحل زیبای جزایر پرنس استانبول مشهور هستند و در این جزیره نیز می‌توان به طور کامل آن‌ها را دید.

از سواحل معروف کیانلی آدا، ساحل آیازما است که در آن رستوران‌های محبوبی قرار گرفته‌اند و مقصد اصلی گردشگران در این ساحل است.

مهم‌ترین قانون حاکم در جزایر پرنس استانبول چیست؟

از جمله دلایلی که باعث می‌شود جزایر پرنس استانبول به عنوان پرطرفدارترین جزایر این شهر شناخته شوند، قوانینی است که در آن وجود دارد. از قوانین مهم این جزایر عدم تردد با ماشین و وسایل نقلیه موتوری است. گردشگران در اولین مواجهه با کالسکه‌ها و دوچرخه‌هایی روبرو می‌شوند که برای جابجایی استفاده می‌شوند.

3 هتل جذاب و پرطرفدار در استانبول

هتل 5 ستاره Address و هتل‌های 4 ستاره Taksim Gonen و Konak از پرطرفدارترین هتل‌های استانبول هستند که دسترسی بسیار مناسبی به مراکز گردشگری این شهر دارند. این هتل‌ها با مراکز اسپا، باشگاه، رستوران‌های باکیفیت و فضایی جذاب طراحی شده‌اند و بهترین پرسنل و خدمات نظافتی را دارند.

سفر به استانبول با «ناخدای سفر»

آژانس مسافرتی ناخدای سفر، مجموعه‌ای مطمئن و با تجربه در زمینه ارائه انواع تورهای گردشگری است. این مجموعه همه ساله گردشگران زیادی را در سراسر نقاط جهان همراهی می‌کند. همچنین این آژانس خدمات دیگری مانند برگزاری تورهای نمایشگاهی و ارائه ویزا یا رزرو بلیط هتل را نیز انجام می‌دهد. کیفیت خدمات مجموعه ناخدای سفر اثبات شده است و بهترین قیمت‌ها را پیشنهاد می‌دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید تورهای گردشگری تابستانی و تور استانبول ناخدای سفر می‌توانید سراغ سایت این مجموعه با آدرس www.nakhodasafar.com بروید و یا با شماره تلفن 02188984780 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ناخدای سفر
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز