پرطرفدارترین موزه های دبی کدامند؟

ژیوار

موزه های دبی تنوع بالایی از موضوعات را پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. علت اصلی جذابیت این موزه‌ها در نوآوری‌ها و ابتکارات آن‌ها است. برای مثال، در این موزه‌ها سفر به آینده به جای سفر به گذشته و یا بازدید از دنیایی کهکشانی و متفاوت را می‌توان تجربه کرد.

کاماپرس در این گزارش پرطرفدارترین موزه‌های تور دبی را معرفی می‌کند.

موزه توهمات در تور دبی

یکی از جذاب‌ترین موزه های دبی با نام موزه توهمات (Museum of Illusions) شناخته می‌شود. این موزه ذهن تماشاگران را به چالش می‌کشد و از همان لحظه ورود صحنه‌هایی توهم برانگیز را نمایان می‌کند. در برخی از بخش‌های موزه توهمات، آینه‌ها و تصاویر چند بعدی عظیمی قرار گرفته‌اند. این موزه با تکنیک‌هایی حرفه‌ای سعی در گمراه کردن ذهن تماشاگران دارد.

در موزه توهمات ممکن است اجزای صورت افراد در آینه تغییر کند یا در اتاق ضد جاذبه به هوا بروند. این موزه، در تونل بی نهایت، احساسی از گم شدن در فضای بی‌انتها را ایجاد می‌کند. همچنین در بخشی به نام تونل گرداب، گردشگران تصور می‌کنند که چیزی آن‌ها را به درون می‌کشد. در بخش جذابی از این موزه، سر افراد به عنوان غذا روی بشقاب قرار می‌گیرد.

دریان سفر امید

موزه آینده در دبی

موزه آینده (Museum of The Future) از محبوب‌ترین موزه های دبی است و در آن به جای سفر به گذشته، سفری به آینده اتفاق می‌افتد. در این موزه تمام پیشرفت‌هایی که در 50 سال آینده می‌تواند دنیا را متحول کند، نمایان می‌شود. غالب تمرکز موزه آینده بر تکنولوژی، هنر و معماری است.

این موزه 7 طبقه با معماری بسیار زیبا دارد. ساختمان اصلی موزه به شکل بیضی و با الهام از چشم انسان طراحی شده است. در این ساختمان نقره‌ای، امکان بازدید موزه از طبقه پنجم آغاز می‌شود. در موزه آینده تور دبی، بخش‌هایی مانند ایستگاه فضایی، موسسه شفا، قهرمانان آینده و استخر آرامش طرفداران زیادی دارند.

موزه اتحاد در دبی

موزه اتحاد در تور دبی (Etihad Museum) یکی از موزه‌های تاریخی این شهر است که سرگذشت آن را به نمایش می‌گذارد. در این موزه سیر پیشرفت امارات را می‌توان دید. ساختمان شیشه‌ای موزه اتحاد 7 ستون دارد که هر یک نشانگر نماینده و نقش آفرینی مهم در ایجاد امارات متحده عربی است.

این موزه توسط سازمان فرهنگ و هنر دبی اداره می‌شود. مهم‌ترین هدف موزه اتحاد، نمایش میراث و سنت‌های کهن امارات متحده عربی است. برای کسانی که به دنبال موزه‌ای برای شناخت دبی و امارات هستند، موزه اتحاد از بهترین موزه های دبی خواهد بود.

موزه AYA در دبی

موزه‌ AYA Universe امکان سفر به دنیای ستاره‌ها و کهکشان‌‌ها را فراهم می‌کند. قدم زدن در این موزه همانند زندگی در فیلم‌های تخیلی است و در لیست پرطرفدارترین موزه های دبی قرار دارد. در هر قسمت از 12 بخش مختلف این موزه، فضای عجیبی را می‌توان تجربه کرد.

در موزه ایا آبشارها از پایین به بالا جاری می‌شوند و در آن امکان قدم زدن در فضایی آبرنگی وجود دارد. بخش فلورا در این موزه جذاب‌ترین بخش آن است که در آن موجوداتی نورانی قرار دارند. این موجودات همانند یک گندمزار وسیع در جریان باد به حرکت در می‌آیند. تکان خوردن موجودات نورانی بخش فلورا حالتی از توهم و حیرت را در گردشگران ایجاد می‌کند.

موزه دبی در قلعه الفهیدی

قلعه الفهیدی یکی از بناهای بسیار قدیمی دبی است که ساخت آن به سال 1787 میلادی برمی‌گردد. البته امروزه این قلعه با نام موزه دبی شناخته می‌شود. در این ساختمان، سبک زندگی مردم، انواع عتیقه و اشیای کهن به نمایش گذاشته شده‌اند.

از بخش‌های مهم با آثار باستانی زیاد در این موزه، می‌توان به دو بخش انواع آلات موسیقی و اسلحه‌ها اشاره کرد. یکی از جالب‌ترین چیزهایی که در موزه دبی می‌توان دید، ویدیویی از نحوه زندگی کردن مردم بومی منطقه، پیش از کشف نفت است.

سفر به دبی با «ناخدای سفر»

آژانس مسافرتی ناخدای سفر، مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه ارائه انواع تورهای گردشگری است. این مجموعه کیفیت خدمات بالایی دارد و بهترین قیمت را پیشنهاد می‌دهد. ناخدای سفر در برگزاری تورهای نمایشگاهی نیز موفق عمل می‌کند و خدمات دیگری مانند اخذ ویزا و رزرو هتل نیز دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات این مجموعه و تورهای هیجان انگیز آن، به خصوص تور دبی، می‌توانید از سایت ناخدای سفر با آدرس www.nakhodasafar.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02188984780 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ناخدای سفر
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز