فوری / نحوه دریافت وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک ملی با اقساط 5 میلیونی

ژیوار

بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «مهربانی» را تبیین کرده که در آن متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. کارمزد این وام دو تا چهار درصد بوده و این مبلغ تسهیلات براساس میانگین کارکرد یک تا 12 ماهه به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، وام طرح مهربانی به آن دسته از متقاضیانی پرداخت می‌شود که حداقل یک ضامن واجد شرایط داشته باشند. این تسهیلات به هیچ چک، سفته و گواهی کسر از حقوق احتیاجی ندارد. در صورتی که پرونده متقاضی کامل شود، تنها بعد از چهار ساعت وام به حساب وی واریز خواهد شد. افراد بعد از دریافت تسهیلات حداکثر تا 60 ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

اشخاص حقوقی نیز امکان درخواست وام 300 میلیونی بانک ملی را دارند؟

لازم به ذکر است که تمامی اشخاص حقوقی، اعم از شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیز با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی امکان درخواست این تسهیلات را دارند. این دسته با معرفی کارکنان خود به بانک ملی، امتیاز کسب شده برای دریافت این وام را به آن‌ها انتقال می‌دهند تا با احراز امتیاز، شرایط دریافت وام را پیدا کنند.

ضمنا امکان افتتاح حساب مورد نظر برای دریافت تسهیلات مذکور هم برای اشخاص حقیقی هم حقوقی به صورت غیرحضوری در سامانه بام وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز