تماشای 5 جاذبه‌ گردشگری معروف روسیه در تور مسکو

ژیوار

مسکو – پایتخت روسیه – به عنوان مهد فرهنگ و تمدن این کشور شناخته می‌شود و سفر به این شهر، یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای علاقه‌مندان به معماری و تاریخ محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج تا از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری روسیه در تور مسکو پرداخته است.

میدان سرخ

میدان سرخ محبوب‌ترین میدان شهری در تور مسکو است و کاخ کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل، مقبره لنین و موزه تاریخی دولتی در این مکان قرار دارند. میدان سرخ اغلب به عنوان مرکز مسکو در نظر گرفته می‌شود و اکثر خیابان‌های شهر به این میدان راه دارند. میدان سرخ به دلیل ایفای نقش بسیار مهم در تاریخ روسیه، به همراه ساختمان کرملین به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته می‌شود.

کلیسا جامع سنت باسیل

کلیسای جامع سنت باسیل با معماری خیره‌کننده و متفاوت خود توجه بسیاری از افراد را در تور مسکو به خود جلب می‌کند. این بنا با رنگ‌های غیرمعمول و منحصر‌به‌فرد خود شناخته می‌شود. ایده اصلی معماری این کلیسا هنوز قابل بحث است و مشخص نشده که بارما و پستنک یاکولف از چه چیزی برای طراحی و ساخت این بنا الهام گرفته‌اند. کلیسای جامع سنت باسیل در ابتدا به رنگ سفید ساخته شده بود و بعدها در قرن هفدهم با رنگ‌های دیگر به الگوی خیره‌کننده امروزی تبدیل شد. این بنا دارای هشت کلیسای کوچک‌تر است که کلیسای مرکزی نهم را احاطه کرده‌اند. در حال حاضر از کلیسای سنت باسیل به عنوان موزه استفاده می‌شود و گردشگران در سفر به مسکو می‌توانند در فضای داخلی خارق‌العاده آن کاوش کنند.

دریان سفر امید

کاخ کرملین

کرملین در ابتدا در قرن دوازدهم به عنوان یک قلعه مستحکم با ساختمان‌های چوبی ساخته شد و در حال حاضر به عنوان یک مجموعه باشکوه در قلب سیاسی روسیه قرار دارد. کرملین در مسکو به عنوان محل اقامت رئیس جمهور شناخته می‌شود و با این وجود به دلیل جاذبه‌های دیدنی فراوان و عظمت و شکوه آن در بین گردشگران محبوب است. در حال حاضر 20 برج کرملین وجود دارد و اولین سازه‌هایی هستند که در قرن پانزدهم احداث شدند. برج ترویزکایا به عنوان بلندترین بنا شناخته می‌شود که 73 متر ارتفاع دارد. میدان کلیسای جامع در کرملین به عنوان مرکز این مجموعه در نظر گرفته می‌شود و سه کلیسا با معماری باشکوه دارد. در این مجموعه همچنین چندین قصر و برج ناقوس ایوان بزرگ قرار دارد. اسلحه‌خانه در جنوب کرملین قرار دارد که در حال حاضر به عنوان موزه کاربرد دارد و گردشگران می‌توانند در تور مسکو از آن دیدن کنند.

گالری ترتیاکوف

گالری ترتیاکوف یکی از زیباترین ساختمان‌های تاریخی مسکو است که گردشگران در تور مسکو حتما باید از آن بازدید کنند.این بنا پیش‌تر عمارت یک خانواده نجیب در روسیه بود و در اوایل دهه 1900 نمای چشمگیری به این بنا اضافه شد. ساختمان اصلی گالری ترتیاکوف دارای بیش از 60 اتاق است و آثار برخی از مشهورترین هنرمندان روسی مانند آیوازوفسکی، آندری کولکوتین و واسیلی سوکوف در آن نگهداری می‌شود. بیش از 13 هزار آثار هنری خیره‌کننده در این نمایشگاه نگهداری می‌شود و علاقه‌مندان به هنر می‌توانند ساعت‌ها در این مکان کاوش کنند.

موزه پوشکین

موزه پوشکین در سال 1912 افتتاح شده و تا کنون سیر تکامل و تغییرات را پشت سر گذاشته است. آثار هنری زیادی بعد از تصرف مجموعه‌های خصوصی اشراف روسیه بعد از انقلاب بلشویکی در این موزه جمع‌آوری شده است. موزه هنرهای زیبا پوشکین در پشت نمای نئوکلاسیک خود، بزرگ‌ترین آثار هنری اروپایی را در خود جای داده است. تعداد زیادی از مجمسه‌ها و آثار یونان باستان، مصر و بیزانس و همچنین نقاشی‌هایی از رامبراد، پیکاسو، ون گوگ و ماتیس در موزه پوشکین نگهداری می‌شود. بازدید از این موزه در تور موسکو برای علاقه‌مندان به هنر و تاریخ ضروری است و تجربه شگفت‌انگیزی برای افراد رقم می‌زند.

تور مسکو - کاماپرس

بهترین تجربه تور مسکو با «نیک سام سفر»

آژانس گردشگری نیک سام سفر به عنوان مجری تخصصی در زمینه برگزاری تورهای خارجی مشغول به فعالیت است. اصلی‌ترین مقاصد گردشگری این مجموعه ترکیه، دبی، ارمنستان، گرجستان، روسیه و سریلانکا است. افراد با رزرو تور از نیک سام سفر می‌توانند با خیال آسوده از سفر خود لذت ببرند و خدماتی مانند اقامت هتل و صبحانه، بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی و بیمه سفر دریافت کنند. این مجموعه همچنین در زمینه اخد ویزا نیز فعالیت می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت  https://www.niksamsafar.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن‌های 44272500_021 و 44273500_021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نیک سام سفر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز