ارزانترین یخچال فریزر برای جهیزیه + قیمت

ژیوار

در میان کالاهایی که برای جهیزیه خریداری می‌شوند یخچال فریزر سهم قیمتی بالایی دارد. اگر لیست وسایل جهیزیه را آماده کرده باشید، قطعا خرید یخچال فریزر در صدر لوازم ضروری این لیست جای دارد. به همین دلیل خرید بهترین مارک یخچال برای جهیزیه هم از اهمیت بیشتری نسبت به سایر وسایل جهاز برخوردار است؛ بنابراین بهتر است بدون عجله تمام مواردی که برای انتخاب بهترین مدل یخچال فریزر برای جهیزیه وجود دارد را در نظر بگیرید.

کاماپرس در این گزارش چند مدل یخچال فریزر ارزان را به شما معرفی می‌کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7625BS

طراحی ساده اما باکیفیت، شرایط نگهداری از این محصول را در هر شرایط آب و هوایی راحت کرده است. ظرفیت کلی 472 لیتر بوده و طراحی به صورت چهار طبقه یخچال، چهار طبقه روی درب و دو کشو در بخش یخچال است. بخش فریزر با چهار طبقه فریزر، یک طبقه روی درب و دو کشوی فریزر در دسترس مشتریان قرار دارد.

نمایشگر و کنترل لمسی در کنار دستگیره‌های عمودی مخفی از ویژگی‌های بخش طراحی این ساید بای ساید جی پلاس است. از مهم‌ترین ویژگی‌های ساختاری این محصول باید از آب‌سردکن با فیلتر تصفیه آب قابل تعویض، یخ‌ساز اتوماتیک و امکان سرمایش و انجماد سریع فریزر نام برد. همچنین محفظه مخصوص تازه نگه‌داشتن مواد غذایی، سیستم جریان هوای چندگانه و حالت مصرف انرژی بهینه از دیگر موارد جالب این یخچال است. در بین مشخصات این مدل نباید سیستم بدون برفک را فراموش کرد. قیمت این محصول 45 میلیون و 494 هزار تومان است.

یخچال_کاماپرس

دریان سفر امید

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت هیمالیا مدل رومانو پلاس NR440R – HFZN337R

رومانو پلاس از شرکت هیمالیا یک یخچال و فریزر دوقلو 36 فوتی است که با گنجایش کلی 739 لیتر، فضای مفید عالی را در اختیار کاربران قرار داده است. گنجایش یخچال در این محصول 440 لیتر و گنجایش فریزر آن 337 لیتر است. این گنجایش با پیکربندی پنج طبقه، شش طبقه روی درب و دو کشو در یخچال طراحی‌شده است.

فریزر این دستگاه 8 کشو دارد و باوجود موتور قدرتمندی که حتی برای مناطق گرمسیری بهینه‌شده، قابلیت برفک‌زدایی و سرمایش و انجماد سریع فریزر را باید از قابلیت‌های این محصول در نظر گرفت.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم پلاسما، هشدار بازماندن درب، فیلتر تصفیه آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک اشاره کرد. عیب‌یاب هوشمند و محفظه‌های نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت نیز از دیگر قابلیت‌های این محصول است. در بخش طراحی دو نمایشگر و پنل لمسی به منظور مدیریت سریع دما، دستگیره‌های عمودی خمیده و هوم‌بار، این محصول را کاملا ایده آل کرده است.

این محصول با قیمت 43 میلیون تومان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

یخچال_کاماپرس

یخچال و فریزر برای جهیزیه ؛ 24 فوت هیمالیا مدل امگا پلاس

این محصول با 3 کشو در فریزر و 3 طبقه یخچال طراحی‌شده است. ظرفیت گنجایش آن 415 لیتر است. در برابر برفک مقاوم است و یخ‌ساز نیمه اتوماتیک دارد. یخچال نیز دارای نمایشگر است. قیمت این محصول 30 میلیون تومان است.

یخچال_کاماپرس

یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP

یخچال و فریزرهای کمبی یا بالا و پایین طراحی جمع‌وجوری داشته و اصولا ظرفیت کمتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. یخچال و فریزر مدل «BFN22D-M/TP» یکی از دستگاه‌های کمبی ساخت شرکت امرسان است که 248 لیتر ظرفیت دارد. این محصول دارای 2 عدد کشو فریزری و 4 طبقه یخچال بوده و با قیمت  19 میلیون و 600 هزار تومان عرضه شده است.

یخچال_کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز