با کفپوش عایق برق فضای خود را ایمن کنید

کفپوش عایق - کاماپرس
ژیوار

اگر که شما هم در محیط‌های صنعتی با تجهیزات الکتریکی ولتاژ بالا فعالیت دارید حتما با این موضوع مواجه شدید که چگونه می‌توان از خطر برق گرفتگی یا شوک الکتریکی در امان ماند.

یکی از ملزومات حفاظتی که ایمنی افراد را در مقابله با تجهیزات الکتریکی تامین می‌کند، کفپوش عایق برق یا کفپوش لاستیکی برق نام دارد. برای ساخت این کفپوش از موادی به نام الاستومر استفاده می‌شود. این کفپوش ها به صورت رولی و با عرض یک متر و طول 10 متر تولید می‌شوند.

کفپوش های عایق برق براساس ولتاژهای مختلف به سه دسته فشار قوی، فشار متوسط و فشار ضعیف تقسیم می‌شوند. به طور میانگین این کفپوش ها محدوده مقاومتی شامل 1500 تا 45000 دارند که بازهم بستگی به نیاز شما و میزان ولتاژ احتمالی تجهیزات الکترونیکی محیط دارد.

این کفپوش ها در ضخامت‌های متغییری تولید می‌شوند که از 2 الی 6 میلی‌متر است. هر چقدر میزان ولتاژ قوی‌تر باشد باید از کفپوش های با ضخامت بالاتر استفاده نمود.

نکته مهم درباره این کفپوش ها عدم استفاده از مواد کربنی است که یک اتفاق عالی برای دوستداران محیط زیست است. از مزایای دیگر این کفپوش ها میتوان به خاصیت خود خاموش کنندگی و گسترش از حریق نیز اشاره کرد.

دریان سفر امید

این کفپوش ها بیشتر در محیط‌های صنعتی، بیمارستانی و تابلو برق کارخانه‌ها استفاده می‌شود. همچنین قابلیت استفاده در محیط‌های خانگی را هم اگر واجد شرایط باشد، دارد.

اگر قصد خرید کفپوش عایق برق را دارید، فراموش نکنید که این کفپوش ها باید استانداردهای حداقلی و مجاز بین‌الملی که شامل نحوه نصب، روش نگهداری، جدول کلاس‌بندی، حمل‌ونقل و آزمایش‌های دوره‌ای را داشته باشند. ضخامت‌های متفاوت عامل تعیین‌کننده قیمت کفپوش های عایق برق هستند.

کفپوش عایق - کاماپرس

کلام پایانی

با خرید کفپوش عایق برق می‌توانید از بروز خطرات ناشی از برق گرفتگی جلوگیری کنید. مجموعه ویستا افرند ارائه دهنده انواع محصولات کفپوش و پارکت اداری و مسکونی، این محصول را با بالاترین کیفیت و قیمت رقابتی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از خدمات رایگان مشاوره پیش از خرید این مجموعه استفاده کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : ویستا افرند
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز